Burr..

hej på er denna kalla dag.

Har äntligen fixat legg så jag slipper bli nekad att köpa cigg.. fast jag handlat det lagligt i över 10 år.

Annars i dag så har jag bara segat, de har regnat och åter regnat.
Skitkallt på ren svenska.

Förhoppningsviss så blir det varmt och skönt snart igen så man slipper detta kalla oväder :)

I går var de kalas för pappa, snacka om intensiv vecka man haft, är totalt slut i skallen inte konstigt att man knappt orkar prata med någon.

Men det var både sorg och glädje denna helg dop kalas mors dag och födelsedag och begravning allt på samma gång.
Nu blir det lugnt ett tag framöver.. ska bli folkskygg och bara hålla mig hemma haha.
Tills på fredag i alla fall då är de Kalas igen Mormor fyller.

Nu ska jag släng amig i soffan och mysa med ragge och John och se "vi hade ju alla fall tur med vädret igen"


Just de jag har slutat att sluta banta..
Skaplig chock jag fick när jag såg kort på mig sj och insåg att dame jag har blivit grotesk.
Så nu börjar jag igen som vanligt.

Kram på er så hörres vi.


Syster yster och Jag på vag till pappas kalas.

Mamma o Pappa (öppnar paketen)och fisen

Mormor och Morfar

Jag provar mitt nya knallröda läppstift hmm


Världen finaste lilla Ragnar.

Kommentarer
Postat av: Antigone38

Hej,

fann dig för länge länge sedan när jag själv i januari började med XV och du inspirerade ig enormt mycket. Vet inte hur många gånger jag var inne och tittade på dina bilder och fattade knappt att det jag såg var sant. När det knagglade- kikade jag in osv...



Nu har jag gått på helfart i 20 veckor oavbrutet, när jag ser tillbaka på tiden så fattar jag inte att jag klarade det och att tiden i sig faktiskt i efterhand var en kiss i Nilen.

Jag är om 0,5 kg vid målvikt och började halvfart för 3 dagar sen.

Jag är tacksam över din ärlighet i din blogg, för den hjälper "sånna som mig" att tänka på farorna ochinte bara tro att tiden efter är en dans på rosor.

TAck vare att dig och din öppenhet i din blogg höll jag mig kvar på banan med helfarten hela tiden för jag tänkte att "om jag tar ett break kommer jag aldrig klara av att gå tillbaka till helfart igen".

Fler XVare skriver samma sak om hur svårt det är och jag tog det till mig.



Jag hoppas innerligt att du finner din kraft att fullfölja det du önskar! Skam den som ger sig, eller hur?



Keep up the good spirit!

Lina

2009-06-04 @ 12:40:55
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0