Begravning.

Kunde knappt sova i natt..
Och när klockan passerat 07,00 kändes de som om jag lika gärna kunde kliva upp..
Så nu sitter jag med min kaffe och räknar ner timmarna tills man säger hejdå till farmor för hennes sista vila.
Ragge är rastad.. de var så skönt att ta en runda i parken och ventilera tankarna fö sig sj.

Just nu kan jag verkligen inte fatta att de är farmors begravning vi ska på.. farmor är borta.. de är så sjukt svårt att fatta..
Hon var ju odödlig..
Gick förbi hennes fönster nyss.. gardinerna hänger fortfarande kvar och man vill inte fatta att man inte kommer att ta en kopp kaffe där längre.
Man kommer inte få handla en corner och en mjölk..
Och man kommer inte ha 10 medelande på telefon om att hon måste ha hem kräm :)

Jag hoppas att min blogg hädanefter kommer att fyllas med mera glädje och mera hopp.
För den senaste tiden har den varit väldigt tom, och har jag skrivit så har med inte varit posetiva tankar..


Vila i frid farmor!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, hoppas det gått bra idag, hemskt med begravning men ändå ett fint sätt att ta avsked.

Kram

2009-06-01 @ 21:43:01
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas allt gick bra idag. Farmors begravning var hemsk...det var 2001. Jag och mina föräldrar skulle sjunga Nocturne därframme, och jag grät mig igenom hela första versen...

Har varit dålig på att läsa och kommentera, men nu har jag läst ikapp din senaste vecka. Att sluta banta tror jag var ett bra beslut. Det upptar så mycket energi att det bara brukar gå åt skogen. Jag vet inte hur jag skall göra sen när jag är klar med denna pulvringen, jag litar inte på mig själv för fem öre. Jag får helt enkelt hitta var jag faller och sedan se till att t.ex. inte ta med mig plånboken när jag är ute och går. Då vet man aldrig vad som inhandlas... Hoppas allt går bra med dig och att du mår bättre nu när begravningen är över. Kramar!

2009-06-02 @ 06:43:43
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0