Ändtarmsbesvär anyone??

Jag fattar inte riktigt grejjen med vissa reklamer på bloggar.. som i mitt fall ÄNDTARMSBESVÄR HOS BLIVANDE MAMMOR.. hmm visst att jag är tjock men jag är inte havande och har ännu inte ändtarmsbesvär.

För jag har märkt att handlar en blogg om skönhets eller om mode eller om bantning så vipps dyker de upp gratis reklam på bloggarna (vissa får ju betalt) i alla fall.. och dem reklamerna brukar oftast handla om just de ämnet som man relaterar sin blogg till..

så min fråga är nu är jag så pass klagande och full av problem att bloggreklamvärlden vet vilket nästa problem jag kommer ha.. Kanske kan de vara så att jag i morgon vaknar upp med just ÄNDTARMSBESVÄR..
usch då..

Bäst att ta en kåvepenin till.. btw så har jags å förbaskat ont i munnen..
Men annars är allt bra.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Pulver

Ja inte direkt relaterat till dina inlägg direkt :P

2009-06-11 @ 10:50:33
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0