gym letar dag

Hej på er.. om det finns några som fortfarande hänger sig kvar..

Hoppas allt är bra och att ni njutit av solen ordentligt.

Med mig är de bara bra, trött och små hängig efter en massa jobb.. men guuuud vad skönt de är att jobba :)

I dag efter jobbet blev de mys med systrarna och syskonbarn och Emilia och Andreas och hjärtat så klart.
De blev grillat och gott gott.

motionen och maten funkar helt ok, kanske inte så 100 okej för jag lyxar till de en aning to mutch på helgerna, men va fan.. de ska de bli ändring på eller hur.. jajjemen,

I morgon blir de gym jakt.. jag och john ska besöka Norrköpings gym för att kolla vilket av dem som får ha oss som exklusiva medlemmar haha..
Ska bli kul.
Hoppas att man hittar nått bra så man kan forma tillbaka kroppen till en smalare variant en starkare och slimmare variant haha.

Nu är jag ledig ett par dagar som de ser ut nu i alla fall men man vet aldrig.. om jag blir ledig ska ja ta igen mig och bara softa.. de har vatt en intensiv sommar med massa jobb massa aktiviteter att man nästan glömt att bara vara sig sj för en stund.. (detta är ingen reklam för ost)


Nu ska jag sova..
ska bli sååå skönt..

kram kram..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0