Yes Man och en himla massa inventeringar

Hej och hå nu är jag hemkommen efter en dag på jobbet.

Men de roligaste måste jag ju säga kom efter jobbet då gick john och jag på BIO så skönt att bara slappa efter en dags jobb i en biosalong garva lite och ha de allmänt nice, men guuud vad de luktade popisar i hela biosalongen.. oh vad de skulle smakat bra haha.

I dag har vi haft inventering på jobbet.. i ett iskallt lager satt man och räknade byxor kallingar strumpor mm.. och i morgon följer samma uppgifter.
sen är jag ledig ons-fred så skönt då ska de bara slappas städas långprommineras tränas och allt de där andra man inte hunnit med ännu.

Köpte min nya veckoranson av soppor i dag så nu har jag bunkrat upp för ett par dagar igen.
Som ni förstår så avvaktar jag åter igen med min halvfart haha :)
vilket plötsligt slår mig kan man frysa in keso??
Jag köpte ju ett par burkar keso haha.. och avocado.. o kräftsjärtar hmm.. i alla fall de löser sig nog.
Kanske kan få john att inse att keso är gott och nyttigt så han kan mumsa upp den.

Just nu har han cibatta bröd i ugnen sen gick han och handlade lufttorkad skinka och rostbiff som han ska muffa, jag har just mumsat min soppa och sak ta min halva choklad nu.. missade helt att äta i dag men jag antar att det är bäst att få i sig ransonen.. de är ju trots allt bara 500 kallisar som ska tryckas ner.

I morgon jobbar jag bara till 16,00 de är ju röd dag.. dubbelt betalt.

Btw så passade jag på att gå in mina nya stövlar i dag.. hmm de gick sådär.. går fortfarande som en person som fått förstoppning.. eller liknande men sanrt så.. hade dem i alla fall i ca 6 timmar innan jag slängde av mig dem och satte på mig mina uggs.. snacka om befrielse..

Just det ja.. de är sååå kallt ute jag höll på att dö när jag skulle hem i dag från bion.. jag kunde inte andas genom näsan..

Onödig fakta.

kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Louise

Eller så har du en syster som akn ta keson och kräftstjärtarna imorgonkväll till lite hemma mys :D

2009-01-05 @ 23:33:33
URL: http://singelmorsans.blogg.se/
Postat av: Linda

Jadå nu är första dagen avklarad. Trodde jag skulle svälta ihjäl på eftermiddan men sen gick det bättre... Jag har facebook, kanske kan maila den till dig eller MSN eller båda? :-D

Chokladen är OK men inte mer. Kyckling ska jag nog köpa några o pröva. Ska ju byta in vaniljäcklena... Jordgubb funkade för mig!

Tjoho, kommer nog vara vrålhungrig imorgon bitti.



Natti Natti

2009-01-05 @ 23:41:56
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mysigt med bio! Skönt att få göra nått annat mellan allt jobb :-)) haha låter inte så mysigt med upptinad keso, men de kanske funkar vad vet jag!

Kram kram

2009-01-06 @ 08:07:06
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0