Utmaningen avklarad.. :)

Så nu är man hemkommen efter en 50 minutares promenad med Erika.
Det var en skön avslutning på kvällen..

I dag känner man att man förtjännar en god natts sömn efter att ha tränat och promenerat och storstädat..
Tyvärr hittar jag inte sladden till mobben just nu så jag kan inte lägga in de tänkta bilderna.. men den får jag leta efter i morgon.

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch sen ska jag se lite tv och ta en sista kvällsmat som ska bli en hmm.. jo choklad shake.
Sen ska jag sooova.

I mrogon blir det dans Erika och jag kör våran dans på en dansmatta.. men hemma i vardagsrummet går ju lika bra.. de gör jag ofta.. och har lika ofta publik bestående av mina kära grannar i huset mitt i mot de nyfikan jäklarna haha ;)
men jag kan ju förstå om de ser roligt ut.. de är ju inte så att jag bara står o dansar.., nej då jag har ofta fjärren i handen och sjunger med som om jag vore nya shirley clamp eller nått.
Men men de är livet :)

ne nu ska jag ta en duch hoppas ni haft en bra dag.
Och du Annette, lika kul o se dig snygging.. Ses på tränningen på fredag då sak vi bränna fett..

Anna: jag mailar dig senare.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ingen promenad men dock 1 timmes simning. Idag skall jag promenera, INTE dansa!



Ha en underbar dag!

Kram

2009-01-15 @ 06:40:56
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0