Uppe med tuppen..

God morgon på er..

Klockan har just slagit 07,00 och jag sitter och dricker mitt kaffe.. duschen väntar sen är det rasta ragge som står på schemat innan jag ska kila till jobbet..

Svar till Anna: Grattis till din nybörjar start.. du fixar detta galant.. var bara bestämd så kommer dem där 50 kilona ryka av bara farten.. :)
Jag har ju som sagt inte vägt mig på ett tag men jag återkommer ang viktminskningen, jag blandar chokladen i kaffet.. cappu går oxå att blanda.. supergott med choklad i, speciellt om man vanligtviss brukar dricka med socker.
Har dragit ner kaffe mängden en hel del så att jag kan vänja av mig vid de senare.
Jag är som sagt inne på min 15 e vecka med helfart nu.
Tiden har bara sprungit i väg känns som i går man satt med shaken för första gången.
Lycka till och fortsätt gärna berätta hur det går.
Ett tips är att börja blogga, det är så skönt att skriva av sig bli inspirerad och peppad samt dela med sig av erfarenheter.
Kram kram.
                                                                                                                                                                                                                        

Så där ja, då ska jag ta o dricka upp kaffet innan durre..
En morgon bilddagboksredovisning ska jag välla bjuda på..
Sen sak jag ta nya mått i dag igen.. kan ju redovias dem oxå..

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Thean

Ja jag är ju så upptagen nuförtiden :-) lusten att göra annat än att sitta vid datorn har tagit över nu när jag förlorat så pass mycket vikt. Har känt mig lite som en eremit ett bra tag men nu känner jag att jag hellre åker iväg och träffar folk än att sitta hemma och deppa :-D sen är det ju så att med två småbarn hemma blir det inte så mycket blogga som man skulle vilja. Tänkte skriva lite nu iaf så du har nåt å läsa sen ;-) Kram!

2009-01-10 @ 15:25:10
URL: http://thean.bloggsite.se/
Postat av: Linda

Ja bloggandet hjälper verkligen, så man får ur sig vad man gör på dagarna...

Hoppas det gått bra att jobba denna lördag! :-)

2009-01-10 @ 15:48:35
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: antigone

Hej,

har klarat dag 4!stolt

Jag ser en dag o taget, till omed timme för timme...

Undrar hur mkt du gått ner?

Jag försöker hämta kraft fårn andar XV bloggar och saka kika runt lite mer härinne.



Hej dig! Du har varit urduktigt!!! Beundransvärd.

2009-01-11 @ 23:50:10
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0