Tur att jag inte hänger naken i en skidlift i alla fall..

men fryser gör jag som en tok..
Varfö???  jo jag har sanerat hela lägenheten i dag (sanerat = storstädat) och haft alla fönster öppna..
GRUNDLIGT.

Så skönt att allt luktar gott tvätten är vikt påslakanen bytta och gplven rena..
Johns lunchlåder är kirrade och jag är heldöd.

Somnade ett par timmar faktiskt haha.. men de var välbehövligt jag var ju uppe med tuppen och styrt hela dagen kroppen ville verkligen vila.

Annette, vad skönt det lät med helkropps tränning.. visst är dets könt när man knappt kan röra sig.. då vet man att man pressat sig hårt haha.

Snart när mitt jobb lugnat ner sig så ska jag ta tag i träningen.. fixa kroppen. se till att det blir en rutin.. de ska vara en rutin i mitt liv att gå och träna..

Ne nu funderar jag starkt på att gå in och bada..sitter med min sista varma choklad shake och känner att värmen börjar återkomma i min kropp.
Buuurrr..

kram kram.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Idag ser du ut som en tvättäkta pinuppa :)

Inte illa för att ha städat hela dagen ;)

2009-01-07 @ 20:44:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sanna

Gaad va smal du blivit Sara!! Fick höra från Erika att du "försvunnit" och var tvungen att söka reda på din blogg för att få se med egna ögon. Härligt att se hur du fullkomligt Lyser nuförtiden! =D Grattis och ett stort lycka till med allt i framtiden! //Grannens kompis Sanna

2009-01-07 @ 20:56:46
Postat av: Sanna

Gaad va smal du blivit Sara!! Fick höra från Erika att du "försvunnit" och var tvungen att söka reda på din blogg för att få se med egna ögon. Härligt att se hur du fullkomligt Lyser nuförtiden! =D Grattis och ett stort lycka till med allt i framtiden! //Grannens kompis Sanna

2009-01-07 @ 20:58:48
Postat av: Anonym

Gaad va smal du blivit Sara!! Fick höra från Erika att du "försvunnit" och var tvungen att söka reda på din blogg för att få se med egna ögon. Härligt att se hur du fullkomligt Lyser nuförtiden! =D Grattis och ett stort lycka till med allt i framtiden! //Grannens kompis Sanna

2009-01-07 @ 20:59:48
Postat av: Lisa

Älskade Sara!!!!!!!!!!

Så glad för din skull.Du är värd Allt gott.......

Otroligt glad att jag haft dig i mitt liv. Du är glädje och skratt. Lycka Till.........Kram Lisa

2009-01-07 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0