Suget försvann..

Ohh hallelullia..

Jag överlevde suget haha.. jag måste bli bättre med tidena på maten och mellanmålen..
Pratade med Lena på msn.. TACK för alla goda tips och råd.. och tack för du är en sån härlig person som man kan prata med när man drabbas av "jävueln"

Gick i alla fall och köpte mineralvattenoch en promenad med  ragge och ska nu äta min kvällsmål.. en bars som jag sparat till lördagskvällen.. Sen ska jag göra mina hemmaövningar armhävningar sits up och lite ben saker.. som jag inte vet vad dem heter..

Hoppas alla har en bra kväll kram.

Min tröja matchar min gigantfinne.. man ska ju vara trendig i år..

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att det släppte! Hoppas att filmen var bra! Själv somnade jag som en stock på soffan och vaknade för en stund sedan. TV:n var på, stearinljusen brann osv...

Kram

2009-01-18 @ 05:36:35
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Visste att du va ett modeorakel ;)

2009-01-18 @ 19:11:27
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0