Så otroligt tomt de kommer bli.

Hej på er..

Sitter ganska uttråkad seg och trött och tänker på de jobbet.

Malin ringde igår och efter prat med cheferna så värkar de som om sista dagen är i morgon sen är allt klart och tomt och släckt.

Jag som haft så förbannat roligt dessa månader.. de har varit så intensivt roligt kul och jag har uppskattat och skrattat och haft så kul att det finns inte.
Lilly och Malin har varit 2 st underbara jobbar kompisar dem ska tillbaka till sina ordinarie arbetsplatser och jag.. jag har inget att gå tillbaka till.
Butiken finns inte längre för den nya butiken har redan full personal och som alla vet så går inte handel så jättebra nu alla butiker varslar visst sina anställda som går på extra timmar, så jag kommer förmodlingen inte få så mycket mera jobb.

Så nu är man arbetslös igen känns konsigt och tomt.. jag vill inte gå hemma haha.
Går igenom alla jobbsökarsidor och de är tomt på jobb. så vidare jag inte är läkare eller elektriker eller forskare..
Men det är jag ju inte (även om jag förmodlingen skulle kunna) "ironi"

Usch ja.. NÅN SOM HAR ETT JOBB TILL MIG??

Nej nu ska jag gå igenom mitt CV skriva om de jag ska styra lite med det..

Har en fullbokad dag i dag med.. skönt.. snart kommer de bli brist på upptagna timmar.. haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Såg att du var med i Xtravaganza och måste säga att det var verkligen ett stort resultat från första början till nu :-) Blev ännu mer motiverad nu! Jag har precis pratat med dom och ska på ett möte nästa vecka nervös.. Är fortfarande liite osäker, jag ser ju att det har fungerat för många andra, men känns som att det inte kommer göra det för mig :S

Hur mycket kostade det ungeför för dig?

MVH Emma

2009-01-08 @ 11:49:15
Postat av: Lena

Jag förstår att det måste kännas tomt att inte ha något jobb längre. Jag skulle bli fullkomligt skogstokig. Det blir jag varje semester. Men det beror på att jag lever ett sånt osocialt liv att jag inte träffar så mycket folk när jag är ledig. När jag då är ledig längre perioder blir det alldeles för mycket ensamhet. Att man aldrig kan vara helt nöjd. Lycka till med jobbletandet!!

2009-01-08 @ 12:34:46
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sara din pingla!!!!

Vad jobbar du med nu??

Asså.....Jag kommer vara här på din bolgg evry day.

Om du har tråkigt kan väl diu komma till mig i Göteborg.

bye bye

2009-01-08 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0