Natt natt..

Hej och hopp nu ska jag hoppa i säng och sova.. ville bara säga godnatt till er alla.
Är trötter..

I morgon kör vi utmaningen samt att jag ska i väg och träna.. måste ju sätta fart nu om halvafarten ska ge resultat..
det är i alla fall gott o äta igen, men samtidigt saknar jag känslan av att vara säker på att man minskar i vikt.

Men men nu kör jag halvfart och jag ska lägga mera energie på träning och läran om mat.. de blir ett nytt kapitel i mitt liv.

Till ANTIQUE: Försökte svara på din sida ett inlägg..
Men det gick inget vidare..
Vad kul att du tittar in i bland.
Du fixar detta.. ett tips är att gör en soppa under den tiden du lagar maten.. Varm chocklad shake är skitbra.. drick den under tiden du fixar maten till familjen.. då slipper du onödigt sug sen är den god oxå :)
Du har ju betsämmt dig och du kommer klara detta..
Veckorna går så mycket fortare än man tror.. kasnke inte i början då sitter man och räknar dagarna.. men sen när allt faller till en rutin springer tiden i väg och hux flux så är du där du vill vara.
Kram på dig.


Just det jag sak ju berätta en kul sak, jag såg att friskis börjat med dans.. så nu ska det börjas dansa lite.. och träna lite stepp och aerobic.. i kombination med vibb och xv:s gym..

Det är planerna i alla fall.

ne nu sak jag bortsa gaddarna och sen sussa.
Kram på er där ute i cybervärlden.



Kommentarer
Postat av: Bollen

Hej! Tack för den fina kommentaren, det värmde =) Jag tror inte du behöver vara orolig för att inte gå ner något i vikt när du börjat äta. Följer du bara halvfartsmodellen med mat och motion så kommer det gå så bra så. Kul grej det här du har hittat på med dagens utmaning =) Fortsätt gärna med det =) Kram

2009-01-14 @ 08:02:23
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Agnes Adolfsson

Hej Sara,



vilken fantastiskt inspirerande blogg du skriver, jag blir alldeles varm av den.

Jag jobbar själv som hälsokonsult inom Xtravaganza, i Stockholm på Fridhemsplan och jag undrar om jag kan tipsa mina härliga kvinnor och män om din blogg? Jag tror att den kan vara till stor hjälp och ge inspiration på sin resa tillsammans med mig och Xtravaganza.



Må Väl!



Agnes

2009-01-14 @ 08:52:28
Postat av: antigone

Åh tack för ditt fina meddelande!

Kan ju säga att tipset om att blanda choklad och kaffe var det bästa av alla! Slurp.....

Jag kunde inte dricka kaffe de första dagarna som jag normalt gör, eftersom man inte fick ha mjölk i.

Men denna kaffedrink var kanon!



Märkligt du inte kom in p min blogg.....prova gärna igen.

Imorgon ska jag minsann lägga in en dans-skuttande-Lina.....tittar in o sporras här ser ;-)

/

Lina

2009-01-14 @ 20:23:32
URL: http://www.antigone38.wordpress.com
Postat av: Sara

Agnes



Självklart går det bra att tipsa om den inför dem..

Finns så många fina bloggare som är bra inspiratörer..



kram sara.

2009-01-14 @ 21:33:43
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0