Meningslösss

Hej på er denna underbara (not) kväll..

Jag mår förbaskat skit skit skit bajs skit dåligt..
skallen värker halsen är torr varm o kall vartannat, jaghar ju kännt på mig att de är nått liggandes.. och nog fan börjar de slå ut.. trode först att jag i som vanlig ordning hypokondrerade de hela eftersom jag hatar att vara sjuk.. men nu är de nog ett faktum jag börjar bli sjuk.. konstigt?? Nej eftersom jag umgåtts med folk som just nu är krassliga.. mamma som låter som låter som en rosslig täppt förkyld isbjörn.. fisen som har öroninflammation och syrran som klagar på halsont.. o så en karl som nyser var o vartannat och känner sig seg.. sen har vi då mig.. som hatar att vara sjuk och tror jag är det så fort jag är en minsta seg eller trött eller uttråkad men nu.. nu ser det inte ljust ut.

Vi somnade vid 7 tiden för att just ha vaknat.. pillade i mig en bar´s och hoppades på ökad pigghet.
Nu ska jag lägga mig brevid min nysande fina karl och mysa under täcket och burra vidare..
och hoppas att jag vaknar i morgon frisk och kry som en nötkärna.

Vilket jag verkligen hoppas alla håller tummarna för att jag gör.. de är ju löning samt min brors 30 års fest på lördag kan ju inte bli sjuk nu.. Ne..
Om nu en förkylning influensa eller vad de nu är som vill komma till mig på besök så ber jag den så trevligt men bestämt jag bara kan.. dra för fan åt h:vetet kan inte vill inte orkar inte bli sjuk.

Ne ni nu ska jag återta john blund position.. inta ett ligg läge och somna in till tonerna av nån dålig B serie john ska titta på.

kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din kommentar Sara :-) Ja det är sant, jag tänkte att lika bra att göra de direkt och inte vänta ut det för att se OM de går över... :-) Håller tummarna för dej att det inte blir nått av ev förkylning, sånt har man ju inte tid me när de e löning o fest på gång!! Kram

2009-01-23 @ 00:20:41
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Lena

Hoppas du inte blir sjuk, men med det du beskriver (alla sjuklingar runt dig) så verkar det svårt att smita undan från förkylningen... Krya på dig! Kramar

2009-01-23 @ 06:08:06
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-23 @ 06:21:16
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Hoppas piggheten snart infinner sig!



KRAM :)



Ps: kul rubrik på inlägget :) Ds

2009-01-23 @ 07:04:35
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0