Mättnad..

Hej på er.

Vet ni vad??

Jag har börjat äta på halvfart.. startade upptrappningen idag!

Det kom lite oplanerat men ändå inte, men kroppen kände att det var dags av olika anledningar.

Det var ett tufft beslut för att jag hade ju verkligen bestämt mig för att börja äta efter 15 veckor sedan ändrade jag mig till de första 30 första kilona..
Så..
Visst 15 veckor har gått  exakt.

När jag gick till XV i dag och skulle prata med dem så skulle jag oxå väga mig innan jag började upptrappningen, något jag verkligen inte ville.. sista vägningen visade minus 19,6 kilo..
Jag ville verkligen inte veta vad vågen sa jag hoppades med hela mitt hjärta att de åtminstående skulle kunna vara 25 kilo denna vägning..
och på nått sett var min hjärna inställd på att jag inte hade gått ner så mycket mera.. de lixom bara kändes som om de stod still..

MEN DÖM AV CHOCKEN NÄR JAG SER ATT JAG PASSERAT 25 KILO..

MEN DEN STORA CHOCKEN KOM NÄR VÅGEN VISADE ATT JAG OXÅ PASSERAT 30 KILO..

Jag blev helt ställd.. chockad..överlycklig stolt förbannat jävla imponerad av mig själv..

Så att jag nu har börjat äta känns så rätt..
Nu kan jag träna mera lära mig äta mera rätt.. och påbörja den nya delen av resan..
jag kanske kommer ta dem allra sista svåra kilona med helfart, de beror helt på om de kommer gå för segt eller inte med halvfarten.. de beror ju på.


Många kramar på er läsare!!









Kommentarer
Postat av: Luiza

WOW! Vilken TOTAL förändring!

Jag är så stolt för din skull, vilken målmedvetenhet och drivkraft du har :D

Många gratulationskramar från mig :D

2009-01-12 @ 16:26:47
Postat av: Linda

GRATTIS GUMMAN!!

Nu är du värd att äta lite gott :-)

Åhhhh vad härligt, längtar tills jag är där!!!!



DU ÄR GRYM!

2009-01-12 @ 16:51:51
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Anna

G R A T T I S ! ! ! ! !



Fan vad duktig du e!!! Jag e skitimpad att du hållt ut med helfart så länge. Jag e inne på min fjärde dag å undrar hur i H-vete jag ska klara detta. Men jag går in å kollar på dina före och efterbilder när det känns tungt. Det peppar mig jättemycket! Tack för det! Jaha, då e du nästan i mål när jag nästan precis börjat. 15 veckor å 30 kg. Helt otroligt! Tänk om det e jag om 15 veckor!!!

Å du, Fan vad snygg du e!!

Kram på dig

Anna

2009-01-12 @ 17:01:02
Postat av: Carin

Måste bara säga att jag är helt sjuuukt imponerad av dig!



Du är en förebild som tusan! :)



Kram och stort grattis, Carin.

2009-01-12 @ 17:26:21
Postat av: Sara

Så imponerande! Kan bara instämma i tidigare kommentarer...Du ger verkligen inspiration till att orka mer!!!

kram & Grattis, Sara

2009-01-12 @ 17:30:41
URL: http://hektokampen.bloggspot.com
Postat av: Jenny

Grattis!! Gú va roligt!! SÅÅÅ strongt att bara äta soppisar i 15 veckor! Det ÄR lång tid. Vilken beslutsamhet och ihärdighet!! Jätte stort GRATTIS! IMPRESSIVE! Skitsnygg e du!

Kraaam

2009-01-12 @ 19:47:52
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Lena

WOW!! Herregud vad impad jag är! Du är ju helt otrolig!! Lite avis är jag allt att du gick ner så mycket som mer än 30 på 15 veckor. Jag hade ju "bara" 28 på 16 veckor... Men å vad jag är glad för din skull!!! Massor av megakramar!

2009-01-12 @ 20:01:55
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Lena

Vart tog min kommentar vägen??? Vad skrev jag nu då... Jo att jag är väldigt impad av dig, att du lyckades gå ner så mycket på 15 veckor. Jag hade ju "bara" 28 kg på 16 veckor. Men jag är mycket äldre än vad du är, så det går lite långsammare. Ät nu försiktigt och ordentligt. Massor av megakramar!

2009-01-12 @ 20:23:17
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Gu va du e duktig! Stort grattis till dig! Men du, satans vilket snyggt hår du har!!!!Hur gör man för att få det så långt, vågigt och fint? Vill oxå ha sådär snyggt hår!!!=)

2009-01-12 @ 21:12:36
Postat av: Anette i din grupp

GRATTIS GUMMAN :)Så snygg och duktigt du är!

Inte en dag för tidigt för dig att börja äta ;)Vi hördes allt ryktas om att du börjat äta på gruppen idag, nu går vi på halvfart allihop utom en av grabbarna. Själv ska jag på helfart igen om 3 veckor o hoppas då på att min kropp ska vilja följa mig ända fram till juni ;) men vi får se, det måste ju gå bättre än i höstas annars pallar jag inte så länge! Saknade dig idag :( Hoppas vi ses på träning snart, ska dit på onsdag eftermiddag.....då kanske??

Lycka till med maten o ta det lugnt så magen hinner med!

JÄTTEKRAMAR

2009-01-12 @ 21:17:54
Postat av: Erika

Helt otroligt!! Du e ju helt sjukt envis asså!! Att du orkat hålla i är helt otroligt! Fan va duktigt du e!! Å skitsnygg! De e ju helt ofattbart att du klarat 30 kg på 15 veckor! Asså jag e helt stum, jäklar va vi ska dricka skumpa när vi e framme vid målet!!



PS håll tummarna för att de går lika bra för mig, nu när de e dags för soppor igen from imorgon bitti...=P

2009-01-12 @ 22:42:13
Postat av: Soulsister

Grattis och STORA applåder för ditt slit!

O du, smaklig spis idag, njuuuut!

kram från mig

2009-01-13 @ 05:27:35
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Bollen

Oj vad du har gått ner i vikt! Du måste verkligen vara superstolt över dig själv? Så himla duktig du är =) Nu när jag såg några foton på dig så tycker jag att jag känner igen dig. Brukar ju vara i Norrköping och shoppa lite. Var bland annat inne på Dressman innan jul för att hitta julklapp, kan det kanske ha varit du som jobbade där då? =) Ha det toppen!

2009-01-13 @ 08:15:37
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Ella

WOW Sara stort grattis till dig !!! Du är så duktig, kram Ella

2009-01-13 @ 15:35:40
Postat av: antigone

Har varit inne på din blogg nu ngra gånger.

Jag är på dag 6, känns just ikväll som en evighet och jag vill men är så rädd att ramla ur....

Du får en egen liten plats på min blogg.



GRATTIS! Underbart! Vilken vinst du har gjort!



Lina

2009-01-13 @ 21:31:10
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0