Mår som en kastrull..

Om man nu visst ehur den mådde..

Känne rmig burrig kall, skallevärk..

Jobbet gick så där i dag, nu börjar man känna av lite trötthet kan jag lova.. de var lugnt så tiden var seg.

Efter jobbet skyndande jag mig hem till lokalen där Linnea hade sin 1 års kalas.. bättre blev de ju inte när dem bjöd på goda sallader med kyckling feta os och Mozzarella och en hel del annat som såg så dä asgott ut.

jag nöjde mig med ett glas loka leendes och trött haha.

Linnea fick en jäkla massa fina paket somliga av kusinbarnen skrek hjärnet för dem oxå vill öppna paket andra fick panik för alla de andra barnen med ville leka med Linneas presenter.
Som de ska vara då mao.

När tårtrorna kakorna och negerbollarna plockades fram gick vi hem.. dels så orkade jag inte se folk muffa när jag sj är så förbannat hungrig sen ville jag bara hem och ÄTA min soppa haha.

Efter soppad däckade jag i soffan ett par timmar, vaknade av att john satt o asgarvade åt parlamentet.. hmm.
Och nu har jag just tagit min sista halva shake.

Eftersom de blev en sån här jobbardag och dubbelbokade kalas så firar jag min Linda vid ett senare tillfälle.. känns som om de är mycket trevligare att kunna ha lite tid tillsammans och mysa snacka skit och hälla i oss kaffe i stället för att komma och se ut som en avdankad trött mupp.

Ne nu sak jag fortsätta mysa under täcket kram kram.







Kommentarer
Postat av: Vickenickan

Såg att du vart inne på min sida :) Har viktmagasinet kommit ut hos er?? Här har det inte kommit nåt. Jo det är nog jag som är med där för det pratades om att jag skulle vara i ett viktmagasin som skulle komma ut över hela landet. När kom det till er?? Hoppas du käner dig lite bättre nu?? Håller du på att starta om helfart..skumläst lite bara. Men jag måste få säga att gud vad du har lyckats bra. Syns inte att det är samma person på bilderna. Grattis!

2009-01-03 @ 22:11:21
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Vickenickan

Såg att du vart inne på min sida :) Har viktmagasinet kommit ut hos er?? Här har det inte kommit nåt. Jo det är nog jag som är med där för det pratades om att jag skulle vara i ett viktmagasin som skulle komma ut över hela landet. När kom det till er?? Hoppas du käner dig lite bättre nu?? Håller du på att starta om helfart..skumläst lite bara. Men jag måste få säga att gud vad du har lyckats bra. Syns inte att det är samma person på bilderna. Grattis!

2009-01-03 @ 22:11:48
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Jenny

Tack tack, sa dom e fina trollungarna :)

Ja de e väl så, nått gift måste man väl få i sig :) Hjälper faktiskt när man e sugen på nått kan ja tycka, går ut o röker o tänker på nått annat!

Va tråkigt att du inte mår så bra. Allmän förkylning på gång kanske eller e de kanske brist på mat??

Måste fråga hur du blandar din kaffe/choklad drink? Kaffe istället för vatten eller kaffe utöver vattnet?? Behöver lite inspiration :-))

2009-01-03 @ 22:24:36
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0