Helt död..

Usch känner mig helt seg i skallen kroppen halsen..

Jag vill inte bli sjuk.. efter turen med ragge dunkar huvudet mera.. halsen värker.. NEJ!!

Nu ska jag ta en koooppp te och bara softa en stund..

Så nått gym blir de inte i dag.. :( blir jag piggare framåt eftermiddagen så blir de hemma träning..

Usch vad synd jag tycker om mig själv nu ska ni veta haha..
Jag är en riktigt sjuk hatare.. hatar att vara sjuk.. hatar att vara seg.. hatar att inte ha nån ork.

usch ja..

kram kram nu ska jag ta en kopp te och mysa med ragge..
Och hoppas på ett under att jag mår tipp topp om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du... har läst runt på bloggar idag. Kan ju säga att det inte bara e du å jag som e sjut sega idag... MÅNGA. Hur står månen idag egentligen.. Hehe. Jag ska i allafall ta å gå å hämta min dotter från fritids istället för att ta bilen...

Krya på dig å hälsa Ragge.

2009-01-16 @ 13:30:52
URL: http://xtraanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch va segt att du känner dig dålig! Men då e nog de bästa att bara "VA" :-) Ha en skön fredags eftermiddag o håller tummarna för dej så du inte åker på en förkylning! Har försökt lägga till dej på msn, men funkar inte :-S Kraam

2009-01-16 @ 14:21:36
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0