Full rulle

Hej o hå..

Vilken dag de vatt i dag full rulle från morgon till kväll.

Började jobba 11 och slutade 19´sen var det bara att åka till city gross o handla.. hem och göra lunchlåder till hjärtat in och duscha tvätta håret och nu sitter jag här..

Måste varva ner lite nu för i morrn är det stress dag på hög Nivå, fick veta att Linnea ska fira sin 1 årsdag i morgon.. min finaste underbaraste vän Linda fyller 29 och jag ja måste jobba för Lilly fortfarande är sjuk så i morrn är det 10-17 som gäller sen hem snabbt ner och fira Linnea och sen i väg till Linda, ska ringa och kolla om Linda vill ha besök ett par dagar senare.. :(
Usch allt blir så oplanerat när man planerat saker och de inte går som planerat haha.

Var i alla fall på city gross och handlade i dag..
Inköpte halvfartsmat keso och massa grönsaker fisk osv..
O nej jag har inte bestämt mig om jag ska köra halvfart till 100 ännu kroppen börjar känna att det är dags.. kasnke sak jag lyssna på den men man går så mycket på vilja att man kopplar bort vad kroppen känner att den behöver.

Men i fall jag ska börja är det ju bra om man har de hemma så att säga.

Min tanke är så i alla fall att gå halvfart i kanske 2 veckor för att sedan köra på helfart igen.. så kroppen kan få lite mera energie och återhämta sig lite..
Usch jag är inte bara förrvirrad jag är helt enkelt splittrad..
Vill ju tappa så mycket som möjligt och så fort som möjligt haha.

I alla fall jag får sova på saken känna efter ordentligt efter helgens jobb och så får jag sedan ta ett beslut hurvidare kroppen hjärnan knoppen och allt annat mår.

Som sagt var så har jag en stressande dag i dag och i helgen Lilly har inet blivit frisk ännu.. stackarn ligge rid en förjävliga influensan och verkar som om de enligt tidningar mm mera kommer ta tid att bli frisk.. Hoppas bara lilly tänker på sina arbetskamrater och inte kommer för tidigt till jobbet för de sista jag behöver nu är att ligga i influensan.. ego sara haha.

Nu ska jag styra upp lite bortsa håret som är blött och ser ut som en svinto tuss.
Sen ska jag ta täcke och kudde och lägga mig brevid min stora kärlek och bara sova.

Hoppas att ni haft en bra dag allihoppa

Många kramar på er :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va förvirrande de e vart man ksa SVARA på kommentarer i sin egen blogg, ja gjorde det på samma ställe i vilket fall :)

Börjar du fundera på halvfart nu lite? Ja kan väl va bra att göra de om man känner att kroppen behöver de. Du har ju bara levt på soppor i 12 eller fler veckor, de e ju inte klokt hur har du stått ut?!?! haha, jag hoppas att jag me gör de! Jag har ju inget f-b****** tålamod, vill att kilona ska försvinna FORT, åtminstonde i början. Stressa inte ihjäl dig imorrn på jobbet! :)

Kram

2009-01-03 @ 03:27:14
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Lena

"Godmorgon", uppe tidigt som vanligt pga hosta. Jag fick ju lära mig två nya saker när jag var på XV i veckan och vägde mig: 1. Börjar aldrig helfart mer än 2 ggr per år (så tänk igenom noga innan du går över till halvfart, för sen kan du inte börja en gång till) och 2. Kolla dina levervärden! Jag måste ringa till doktorn nästa vecka, skulle gjort det denna veckan men jag har ju varit sjuk. Ta hand om dig och kramar

2009-01-03 @ 04:42:46
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Man går ner bra på halvfart med :) Mina två första veckor gick jag ner 2kg/vecka :)

motionerar du på det blir det mer



kram

2009-01-03 @ 09:22:44
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0