En blandad lukt av honung och blommor

Så nu är jag badad och klar.. håret luktar blommor och kroppen honung.. haha.

pelade ansiktet oxå eftersom jag kör en utan smink vecka för att se om de kommer att förvinna mina röda små vänner som ploppat upp.

Nu har jag gjort en liten fruktsallad till kvällmat som ska avnjutas till en film innan man ska sova.
helnöjd över dagens aktiviteter fick de mesta gjort.

I morgon är det träning som gäller med Anette.. då ska vi bränna fett haha.

Jag hoppas att ni inte haft en allt för deprimerad dag i dag, för det står ju praktiskt taget överallt att JUST i dag är den mest deprimerande dagen.. hmm .
det var till och med de första jag hörde på radion när jag satte på den.
Jaja.. jag överlevde dagens mest deprimerande dag utan att vara deprimerad.. så jag hoppas att jag inte får ett depp anfall inan jag ska entra sängen.

Ne nu ska jag duka fram salladen och mysa till en film.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0