De bidde ingen nyårs puss..

Hej på er.

Hur många av er är friska och allerta i dag och ine känner av Nyårsskumpan?

Själv så sov jag igenom nyårsslaget.. vaknade till av att john la sig och gav mig en stor nyårskram och fick då oxå upp ögonen halvvägs och såg raketerna.. utanför hörde jag livliga kommentarer om de nya året..

Det var skönt att faktiskt bara ta det lugnt de var som en helt vanlig jobbar dag..

i dag vaknade jag i alla fall 10,10 snacka om att sovit länge är helt chokad haha men vad skönt det var.
I dag blir det slapp hela dagen ska inte göra ett enda dugg bara vara jag i myskläder och en trasslig knut på skallen.. mm så skönt.
John jobbar så jag är solo hela dagen fram till 16,00 ska passa på att se nån patetisk fjortis film och bara ha de Gött..

Kram på er etta 2009

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Jag drack ingen skumpa igår, inte heller nån sprit :) Men är trött som bara den för jag fick sova i ett rum med make, son och hund...varav alla utom jag snarkade...och anledningen till att jag vet att jag inte snarkade var att jag låg vaken heeela natten! Grrrr....suck!

O nu vet jag också varför inte vår hund ligger i våra sängar normalt...(bortsett från att en hund hör hemma i sin korg OCH vår snarkar) HON ÄR JU VARM SOM EN MASUGN!!!

Men raketerna var fina :)



Ha de bäst

kram

2009-01-01 @ 16:18:26
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0