Vilken fredag

Hej på er.

Det är en sliten Sara som skriver i dag, mår inte speciellt tipp topp om jag ska vara ärlig.

men det var en super trevlig kväll i går.
Johns jobb hade hyrt Cresendo, de kändes lyxigt haha.. man fick champange som fördrink när man kom och till de var de mingel med hög ljudnivå..
Dem hade hyrt in ett catering företag som hade dukat upp med buffe´ a la italien.. de var såååå jäkla fiiiint.. jag som bara är van vid sallad och min egen servering, kände mig som en prinsessa bland servitörerna som sprang och fyllde på våra vinglas så fort dem blev tomma haha..
Kanske de oxå som blev lite av mitt fall.
Vi spelade Så ska de låta med den inhyrda trubaduren som förresten var klock  ren.. skitbra de var fullt ös bland alla vin och öldruckna karlar och damer att dem började dansa på bordet och på scen hmm..
Jag tror våra bord vann ( Vi gick hem innan de bestämdes mer om de sen).

Lite trisst är de allt att kvällen blev så pass ung..
Varför?
Jo jag ska nu ge ut en VARNING till er halvfartare som ska börja äta snart eller som äter och som inte ännu hunnit att ta ett glas vin eller så..
TÄNK PÅ ATT NI INTE KLARAR SÅ MYCKET ATT DRICKA!!!
Jag är ju iofs väldigt ovan vid att dricka i vanliga fall.. en cider eller ett glas vin brukade man ju ta i bland.. men de senaste 2-3 åren dricker jag hällre alkoholfritt än sprit.
Men i går var de fest och jag drack vin som om jag aldrig gjort annat i mitt liv..
Resultatet av de.. inte så bra.
22,30 var vi hemma och jag spenderade ganska lång tid inne på toaletten.. ynklig, john sprang med vatten till mig var o vartannat.. de var sååå hemskt.
Hur kunde de gå så långt haha..

Därför är det nog viktigt att ni tänker innan ni tar erat glas.. drick massa vatten i mellan och se till att ät haha..
Som halvartare och har förlorat över 30 kilo och de dagliga intaget av mat inte innehåller allt för mycket ja då kan alkohol vara en dödare i de sociala sammanhanget..
Bara så ni vet..
Så hädanefter blir det Loka eller kanske lyxa till de med ett glas Cola light när man är på fest.

"U have to learn the hard way"

Lite kassa bilder från gårdagen kan jag ju bjuda på..








Kommentarer
Postat av: Soulsister

Låter som en trevlig kväll ändå...själv hade jag tjejfest och vi skrålade till Singstar heeela kvällen. Lite vin för min del,men bara 1½ glas så jag mår prima!



kram

2009-02-07 @ 10:31:55
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Usch, kommer ihåg hur illa man kan må. Jag mådde alltid så illa när jag druckit något, oavsett om jag drack mycket eller lite, så jag slutade faktiskt helt med alkohol för ca 8 år sedan. Visst kan jag dricka ett halvt glas vin någon gång, eller lite glögg, men jag dricker oftast alkoholfritt. Jag mår mycket bättre och slipper vara bakis i 4 dagar... Krya på dig! Kramar

2009-02-07 @ 11:05:01
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Mickis

Heeej! Jag hittade dig! :D Synd att ni inte blev kvar så länge igår. Vårt bord förlorade kan jag tala om, å detta på grund av Lelle. Som även hade skam i kroppen att fråga mig, när Anders å jag skulla ha barn????? Man slipper aldrig ifrån dessa dårar! Måste bara tala om att det var supertrevligt att träffas och det vore trevligt att ses någon mera gång! Anders hälsar. Å hoppas du får en bra dag! Kram Mickis Ps. är det ok om jag lånar en bild eller två?

2009-02-07 @ 13:14:14
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0