Sunday morning

God morgon på er.

Är uppkliven ragge har vatt ute oh kaffet slinker ner sakta men säkert.

Är lite småseg i kroppen, vilket jag alltid är innan man kommer i gång på dagen.
I dag inväntas de en LÅÅNG power walk, sen ska jag ta tag i diskhögen som tycks växa varje gång jag går in i köket av nån skum anledning hmm..

Funderar på att fixa i ordning gästrummet oxå eller mitt rum som jag nu kallar de eftersom de är här jag spenderar dagarna framför datan haha..

John ska hjälpa en kompis att flytta sen ska dem svulla pizza så jag antar att jag får bli karllös hela dagen och kvällen.. så vad ska jag hitta på då?
Städa kan jag ju inte göra jämt de finns ju inte så mycket mera att städa mera än att fixa de där vardagsröran som kommer..
Kanske kan jag hitta lite nya garderober att rensa..

Ne nu ska jag försöka mig på att göra nått vettigt innan promenaden kram på er.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Power walk låter härligt, i Malmö har det snöat hur mkt som helst, o ja e fortsatt inlåst på psyket till kl 15,00 då mitt pass avslutas.

Får avvakta lite till med långa promenader, är inte helt kry än...



kram

2009-02-01 @ 09:36:02
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jag skall också ut och gå snart, väntar bara på att dagens första tvättmaskin skall bli klar, så att jag kan lägga i nästa. Tycker mig höra att den centrifugerar nu, så det är inte långt kvar, tror jag. Slöade så mycket igår att jag MÅSTE ut och gå idag!! Ha en skön promenad och njut av att vara själv idag, det är väl skönt det med? Kramar

2009-02-01 @ 09:52:05
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0