Sovit hela dagen=klar vaken.

Usch jag kan verkligen inte bli trött..
Tankarna bara snurrar runt..

Är skit irriterad på AMS som har uteslutit mig från arbetslöshets kassan för jag missade ett samtal med dem TROTS att de enda brev jag fått hem är att dem ska kontakta mig innan den 27/2
Hallå ohh blir så arg.
Strul med sånt är de sista jag behöver så i morgon måste jag ta min onda hals ner dit och på anmäla mig igen.
+ att jag nu fick veta att pga att jag har ett arbete som inte är alls så många timmar minskar mina penga dagar 75 dagar..
Jaha.. panik.

Sen sitter jag och glor på mina ansökningsblanketter till skolan, min sk drömutbildning till familje pedagog är kanske inte min dröm längre.. Jag har alltid kännt ett behöv av att hjälpa andra genom den erfarenhet jag har från mig själv ochd et ag gått igenom som ligger i bagaget.. mest för att jag inte vill att den tiden ska vara en tid som jag kaste bort flera år på.. Utan en tid till att skaffa kunskap för att hjälpa andra.
Men nu... nu vet jag inte.. de finns ju så mycket mera jag vill.
Kanske dags att ta och bestämma sig.

Hursomhelst.
Jag funderar starkt på att gå och lägga mig i hopp om att kunna sova..
Ska pilla i mig iprem nu.. för jag jobbar i morgon och jag vill verkligen inte missa de just nu så är dem timmarna på Xtra så värdefulla för mig.
Men innan blir det Ams hoppas att dem tar och ändrar singa regler snart så folk inet bara kastas ut på detta sätt.

usch o fy.

Kram och sov gott,

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Alla dessa myndigheter...

Förstår att du blir irriterad, hoppas det ordnar upp sig för dig

kram

2009-02-26 @ 04:55:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Fy vad taskiga de är. Och att dagarna minskar p.g.a. du jobbar några timmar i veckan är ju helt idiotiskt. De borde ju uppmuntra sånt istället!! Gå och tala om för dem vad du tycker om deras idiotregler!! Kram och krya på dig!

2009-02-26 @ 08:49:46
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Fototrixaren

Hoppa du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg

2009-02-26 @ 08:52:30
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0