Solen skinner och jag har haft en skitbra dag.

Hj på er..

Nu är man hemma efter att ha shoppat loss med systrarna.. de vart en hel bil full med leksaker..

Hittade i alla fall födelsedagspresenter till Olivia, de blev bla en gunghäst och en prinsess häng kläder sak hon är ju en prinsessa.. sen köpte jag Spiderman kläder till Liam som fyller i morgon och en Hello Kitty vagn till Linnea eftersom hon inte följde med till busfabriken när jag bjöd de andra skrutungarna.
De ska vara lika :)

Medans systrana mumsade Mc donalds passade jag på att kolla lite i affärerna.. hittade inget så jag inhandlade lite nödvändiga saker som tvättsvampar och korv med bröd till hjärtat..

Här är min dag i bilder..





Fisens gunghäst.. hoppas ja klarar av att inte ge henne den innan hon fyller.


Syster med Nån killes mössa haha..


Linneas vagn..

Bellas stooora mage.. fan vad underbart de vore att vara så där rund och go´o av den anledningen som hon är de..


Just de min klänning som jag älskade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0