Skump skump

Vilken dag.

Som jag tidigare skrev så joggade jag faktiskt haha.. jag förvånade mig själv att ens benen bar mig.. skumpade rejällt..

Sitter nu och lyssnar på Lasse Winnerbäck.. asbra soft ochs kön musik.

Inte nog med att vi var ute och sprang ett par timmar efter blev det rask promenad oxå..
Lämnade Ragge hos mina föräldrar eftersom jag har en full bokad helg denna helg med olika aktiviteter och jag tycker inte att hans ak behöva vara ensam så länge.

Annars då?
Jo då det har vatt en bra dag fast att den inneburit en massa fettdödarpass.

I morgon har jag den roliga tvättstugan hmm hur kul är de atts en nu märka att man inte har tvättmedel??
Inte så kul och jag som var i affären men ingen koll på de hade jag.

Karlar är bra allt roliga måste bara ta upp en sak.
Vi var somsagt och handlade.. jag sa till john att ansvara för frukt och grönt han plockade på sallad gurka och paprika avocado ja ni vet.
När han väl hemma skulle förbereda sin sallad så säger han till mig "sara köpte du inga tomater"
Varav jag tittade på han med arg blick hallååå du ansvarade för frukt och grönt.
Då får jag till svar, amen jag trode du ju handlade de på hemköp.. varav hemköp som sista stopp tog på vägen hem eftersom dem inte hade den keson jag behövde.. hmm försöka kan man ju.
Haha.

Har i alla fall varit en bra dag.
I morgon kommer Ella aoch Eskil hit på lunch.. tänkte bjuda på Taco sallad a la sara med hemma gjord "istället för salsa" med mini kesella och goda kryddor.. hoppas att det blir gött gött.
Det var ju så länge sen.
O så ska jag ju som sagt försöka komma i håg att sticka till hemköp när det öppnar så jag kan starta maskinerna så tidigt som möjligt OCH hinna med en låååångpromenad och lite hemma work out, för på kvällen är det middag med Johns jobb..Massa galna gubbar och deras fruar och så jag då så klart haha.
Ne det ska bli riktigt trevligt hoppas jag.
Om jag bara kan komma på nått att ha på mig.

Ne nu ska jag försöka lyssna vidare på lasse och sonja och drömma mig bort.

JUST DET JA: Jag har ju tok missat att det är melodifestivalen på LÖRDAG älskar melodifestivalen.. gahhh hur kan man missa de vi ska ju ut och bowla med lite vänner på lördag helst av allt vill jag bara vara hemma och njuta av musiken.
Men men haha de går ju i repris så jag får undvika all form av tidning och interner tjohejsan. på lördag.
¨
På återseende.

kram på er.



Bara för att det var så länge sen så bjussar jag på en putis :)

Kommentarer
Postat av: Soulsister

I löööv melodifestivalen! Men jag har noll koll på vilka som uppträder...hmmm



Du e inte ensam om att han en man som gör så...min e lia dan...



kram

2009-02-05 @ 23:57:01
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Det är väl en sak när man har någon att skylla på, men när man bara har sig själv och upptäcker att man glömt handla hälften av allt man skulle handla, då blir det lite jobbigare :) Brukar faktiskt skriva lista just pga att jag har teflon-minne... Jag har aldrig förstått det där med melodifestivalen, men jag börjar känna mig lite utanför som inte följer den eller körslaget, idol, let's dance osv. Kanske gör jag ett försök i morgon kväll, vi får se... Ät lite taco för mig med!! Kramar

2009-02-06 @ 05:51:20
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Sara

Helt otroligt vad du är duktig!!! Vilken resa du gjort, följer din blogg varje dag, flera gånger, haha... Såg att du haft andra blogar tidigare, skulle vara kul att läsa dem med :-) Hittade metrobloggen men undrar om det finns fler??



Lycka till med "de sista kilona"

Kram Sara i Sthlm

2009-02-06 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0