OJJJ

Helloj på er..

Jag tog mig en sov morgon i dag haha vaknade halv tio.
Superskönt att sova ut.

Det blev inget bloggande efter filmen i går, men changeling var ASBRA fy satan så bra den var.. den måste ni se..
Om ni har samma smak o tycke som jag i alla fall haha.

Dagen som kommer innehåller en hel del mat förberedelser jag ska göra lite lunchlådor till hjärtat och förbereda lite till mig oxå.
Sen måste jag handla..
Sen städa upp lite rasta ragge och plocka med en massa annat.
Leta efter borttappade papper och sen jobba.
Ska bli kul.

Denna gång får jag verkligen inte glömma mina Kycklingsoppor och nyta mot chokladen fattar inet hur jag dag efter dag kan glömma dem.. så svårt kan de ju inte vara haha.

Just de jag fick en award av soulsister TACKAR jags ak skicka vidare det sen.. när jag lyckats kopiera allt osv haha.
Men nu ska jag njuta klart av mitt kaffe innan man ska styra med alla vardagliga saker som är sååå roliga att styra med.

Kram så länge..



Hittade en gammal sopp drickarbild.. så glad och munter man var då haha..


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är en himla tur att man kan byta sina soppor. Man hittar en favorit och så köper man på sig jättemånga påsar och sen helt plötsligt kan man bara inte få ner den längre! Juste att man får byta. Lycka till på jobbet idag! Kramar

2009-02-04 @ 12:23:28
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Gu vilken skillnad det är på bilden! Kram kram

2009-02-04 @ 12:52:38
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Jenny

haha snabba jag va inne o skrev på din innan jag såg på min egen :-))

Ja stavisarna måste bli av!!! Och fika me för den delen :-) Hur dags skulle du ner till Xv på fredag?

2009-02-04 @ 13:03:21
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Anna

Hej Sara



Haha, nej det var inte min kropp. Lyft in mitt huvud i bilden bara, hehe. Men tack för fina kommentaren=).



Jäklar vilken skillnad det är Sara på bilden, du är såå fin nu och det är så kul att du fått jobbet på XV! Angående om du ska gå över till soppor igen så förstår jag din tankebana, inte lätt och veta vad man ska göra när andra i ens omgivning säger annat. Kan hålla med dem delvis, du har ju rasat i vikt och det kanske är värt att låta dem sista ta sin tid och äta mat och träna för att kroppen ska hinna med den utvecklingen den varit med om, men samtidigt så förstår jag dig så väl att bara bli av med dem sista (vilket jag förmodligen också gjort). Men jag tycker du är jättestark och gör ett kanonjobb! Kämpa på nu tjejen, inte långt kvar till målet!



Många kramar

2009-02-04 @ 13:06:11
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Vilken skillnad!!!

2009-02-04 @ 19:04:34
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0