Ni kan inte ana vad jag gjort i dag..

För jag kan knappt fatta de själv haha..

Jag har vatt på Central BADET och badat..
Senast jag gjode de var nog 20 år sen .. kan ha vatt 9-10 år sista gången innan komplexen började komma till..

Det var skitkul..
Gick dit med Syster och Fisen.. tack för en stenkul dag.. badat massa busat massa och jag är helt slut nu faktiskt.

I morgon är det alla hjärtans dag.
Funderar på om man ska hitta på nått kärleks fullt haha.. Ikea kanske hmm haha.

Ne jag vet inte vad de blir.

Känner mig lite piggare, tröttheten jag har nu är endast baserad på utmattning efter badet så de känns skönt.
Lite jobbigt var det dock att komma hem till en kiss sugen hund när man bara ville slänga av sig kläderna och sitta och ta det lugnt.. men ikke.. hunden ska ju rastat så en sväng med ragge blev de innan jag nu kan sitta här med en kopp kaffe.

Ska välla fixa till lite mat..
Stekte upp nötffärs med massa böner blomkål majs mm.. som jag snart sak värma till coh mumsa på med en god sallad.
Sen ska jag sätta på en film och mysa lite innan John kommer hem och occuperar stora tv:n.

Hoppas att ni har haft en superbra dag kram på er.



i morrn är det myyyyys med mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Härligt att bada! Själv har ja inte varit på en simhall på evigheter...vi har ju pool hemma så ja håller man sig till den!



kram

2009-02-13 @ 22:06:54
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0