Nått hjärtligt att göra..

Funderar på om jag ska agera en bra flickvän och hitta på nått kärleksfullt i morgon bara för att..
Vi är ju kärleksfulla mot varandra året runt.. så att de faktum att det är alla hjärtans dag är ju ingen speciell dag.. de är väll mera för butikerna och blomsterbudbärarna att få tjäna en hacka.. och restaurangerna.

Men eftersom de är lördag och jag vill vara så där xxxtra gullig ska jag nog komma på nått..
Kanske överaska med en jogging tur i skogen haha låter väll romantiskt.

Nu har jag i alla fall bestämt att simma ska bli en av rörelseglädjen.. Jag gillade faktiskt det som tusan.
Sen kan jag inte bestämma mig för om de ska bli badhuset eller friskis som jag ska börja träna på.
Friskis fördel är ju att jag bara behöver "jympa delen" eftersom styrke o vibb har jag på xtra, sen att de är jäääkligt billigt.
Nackdelen friskis saknar bad och ett bra solarie.. (iofs så solar jag ju inte men om jag bestämmer mig för de så har dem inte ett bra sådant sägs de)

Fördelen med Badhuset är att det ingår bad gym jympa och allt de där, bra solarie.
Nackdelen de är dyrt som tusan och ligger på andra sidan av stan.. iofs så spelar ju inte de nån roll eftersom man ska vara aktiv men risken finns att man inte går för att det tar en 30-40 min att promenera dit.
Hmm..

I alla fall de lutar åt friskis.. är ju inne på era bloggar läste nyss hurtbullen aka Anna som kör både de ena och de andra.. kan du förklara för mig vad body pump är haha..

Ne ni nu ska jag ta och mumsa nån frukt.. är riktigt hungrig.. åt middagen mycket tidigare än vanligt idag..
Illa..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag går på Friskis och är jättenöjd med det, stort utbud!

2009-02-13 @ 23:23:27
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha bodypump är när man kör med skivstänger och hantlar, gör massa rörelser som gör att hela kroppen blir tränad..med rätt musik och instruktör är det bland de roligaste passen att köra! Du borde pröva det om du köper kort på friskis, är övertygad om att de har det där:)..skönt och komma iväg och simma..kommer nog ta mig ett tag innan jag vågar mig i badkläderna dock, haha=)



Hoppas du får en jättetrevlig dag i morgon!=)



STOR KRAM!

2009-02-14 @ 00:51:46
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhh tack för kommentaren:D..ja nu är det bara att ligga i:D..du som kommit så långt kommer ha din bikinikropp till i sommar (skulle iof kunna säga att jag tycker redan du har en=)



Haha bodypump är när man kör med skivstänger och hantlar, gör massa rörelser som gör att hela kroppen blir tränad..med rätt musik och instruktör är det bland de roligaste passen att köra! Du borde pröva det om du köper kort på friskis, är övertygad om att de har det där:)..skönt och komma iväg och simma..kommer nog ta mig ett tag innan jag vågar mig i badkläderna dock, haha=)



Hoppas du får en jättetrevlig dag i morgon!=)



STOR KRAM!

2009-02-14 @ 00:56:45
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Jenny

Va gullig du är! Jag blev väldigt nöjd med dom siffrorna faktiskt, känns som att man har kommit en bit på väg iallafall! Va skönt att du mår bättre nu, seghet o förkylningar e fasen inte kul alltså

:-P. Att du äntligen har kommit iväg till badhuset haha, visst e det skönt att simma :-) Om du åker som "moster" nån mer gång så har jag hört jätte bra om det nya badhuset i finspång (av alla ställen) Men visst 'r det DYRT på centralbadet!! Vill man bara kunna gå dit och motions simma så lönar det sig ju inte att köpa typ ett 10ggrs kort, vilket e surt! Näe nu ska ja sluta rabbla! Ha en trevlig alla hjärtans dag!!! KRAAAAm

2009-02-14 @ 08:04:54
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Camilla

Friskis har visst ett bra solarie! Jag har provat både friskis och badhuset. Det beror väl på vad du menar med bra iof. Man bränner sig inte i friskis som man kan göra annars. Det är mer skonsamt - det är väl bra! Tänk på huden... Kul med badhuset! Jag har tänkt gå dit med Oliver i ca ett år nu. Vill verkligen, men hatar ju att visa sig inför en massa folk...

2009-02-14 @ 09:58:20
Postat av: Sofia

Nejdu, dans och aerobics är tyärr inte min grej, försökte mig på ett basic aerobics i tisdags men det slutade mest med svordomar ;) Men danspasset är säkert jättekul och effektivt om man gillar att dansa!

2009-02-14 @ 10:47:47
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Önskar dig och din sambo en underbar alla hjärtans dag



kram

2009-02-14 @ 19:05:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0