Måndag..

God dag på er denna underbara måndags dag.
Solen skinner och det är sviiinkallt.. fryser praktiskt taget i hjäl här hemma..
Raggsockorna är på.. och mjukiskläderna ä en trendig outfit i mitt vardags mys.

Gårdagen var sååå jäkla kul BUSFABRIKEN de är ju knappast ett ställe bara för barn haha eller hur Camilla.. !!

Barnen hade superkul.. vi "vuxna´"med.
3,5 timmes bus Olivia var övertrött när vi kom hem, men vi myste med Hitta nemo och John och fisen åt pizza.. jag mumsade sallad.. men gud vad pizzan såg läcker ut haha.

Jag tror fan jag aldrig lekt så mycket som jag gjorde i går.. jag till o med badade i bollhavet haha.. (fisen vågade faktiskt inte vara där själv.
Tyvärr gick kameran sönder så nu kan jag inte ladda upp bilderna.
Det är så kul att göra roliga saker med sina syskonbarn.
Tyvärr så var Linnea inte med eftersom mamma bella ansåg att hon kanske var lite för liten.. och det är hon ju.
Men jag ska ta henne på stan nån dag och shoppa lite haha.

Ragge och jag har legat och myst lite nu.. tog en sån kul bild när han ligger hos mig och sover.. vilket han älskar att göra.. tassarna måste prompt ligga på mig.. han är så gooooosig.

i kväll Är de Grupp på XV som gäller.. jags ka bara försöka hitta energin och ork att ta mig ur dessa kläder fixa till mig och bli människa.
Det har vatt en intensiv helg med massa saker.

Nehe ni nu ska jag drick aupp mitt kaffe, gå o handla frukt ta en långis och sen fixa till mig, funderar på att köra en sväng agenom stan och hitta ett par nya hörlurar till min mp3.

Hörres senare kram kram.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja visst hade vi kul!Och barnen med...

2009-02-09 @ 15:39:38
Postat av: Lena

Vad gott det ser ut när ni ligger och mysar. Påminner mig om hur Cornelia skall ligga när vi går och lägger oss. Hon ligger så nära mig hon bara kan med huvud och tassar på min högra arm. Är kudden ivägen så att hon inte kommer tillräckligt nära så blänger hon på mig :)

Kramar

2009-02-09 @ 16:24:52
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Ella

Kul det låter med busfabriken, längtar tills man kan åka dit med Eskil, måste bara berätta att han började krypa idag :) så nu är jag en stolt mamma !!! vi börjar bli friska nu så en dejt i veckan om du kan vore supertrevligt.

2009-02-09 @ 18:48:29
Postat av: Thean

Dags att raka sig under armarna bruden ;-)



´Vilken sötnos ler Jag är lika trött jag å, tung i huvudet suck att man aldrig kan komma i säng i tid på kvällarna, speciellt när man ej får sova på nätterna... Kraam på dig snygging!

2009-02-10 @ 23:57:18
URL: http://theeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0