Lite svar och lite annat.

Så nu är jag tillbaka efter duschen..

tänkte ägna några minuter till att svara på lite frågor..

Anonym, tack för din kommentar man är medlem i ett år, jags kulle väll inte direkt kalla de binda upp sig de låter fel i det här fallet låter så tvångsaktigt på nått sett, man är med minst ett år för att de är vad som krävs för att åtminstående få lite kött på benen för att inte falla tillbaka i gammalt betende.
Sen får man se de som att man ger sig SJÄLV något för ett helt år.. ett år att förändra nått som man inte mår bra av.
Kostanden vet jag faktiskt inte så där på rak arm eftersom de kanske varierar från komun till komun samt förutsättningarna för just dig.
Bäst är ju att du bokar en info träff med hälsokonsulterna där dem går igenom tillsammans med dig om dina mål och sen får du ju lägga upp själv vilken väg du väljer..
Bor du i Norrköping så kan du ju alltid passa på att titta in i dag eller i morgon mellan 16-20 då jobbar jag och svarar gärna på frågor som du eller om nån annan Norrköpingsbo har om just programmet.. Jag kan ju bara svara utifrån mina egna erfarenheter eftersom jag själv går de.
Sen kan ju boka in en träff hos någon av hälsoexperterna där du/ni kan diskutera alla andra frågor och få svar.

Oj nu sprang tiden i väg måste klä på mig.

Ha det så bra kram kram.


Kommentarer
Postat av: Bollen

Ja precis. Det är väl det jag måste jobba mest med, att inte bara fokusera och stirra mig blint på min vikt utan istället fokusera på mat och träning. Haft en bra helg? =)

2009-02-03 @ 17:13:35
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0