Kanske blir man moster..

SNART..

Fy satan alltså vaknade i morse kokade en kopp kaffe och satte mig och läste bloggar..
Vad ser jag då min syster skriver att värkarna är i gång.. (jo hela vår familj är galna nog att sitta vid datan fast vi är sjuka eller som i systers fall snart ska föda)
Hursomhelst så ringer jag bella inget svar ringer igen o igen till slut svarar en asförbannad liten bella.. stackas syster.. alla ringer nu till henne medans värkarna kommer en efter en..
Förstå att de är så jäkla kul en ny liten bebis i familjen..LÄNGTAR..

Hur ska man överleva denna dags väntan.. vad blir de kommer den snart, men framför allt så hoppas jag allt går så bra de bara kan för min syster och nyblivna bebis.

Som ni förstår så är jag galen i mina fina syskonbarn.. jag älskar de ungarna, och har en sååån enorm längtan efter att själv vara i den sitsen att få bli mamma..
Tyvärr så har jag inte haft den turen med mig flertal gånger har det gått väldigt fel och hoppet om att en dag kunna bli de släcks för varje dag.
Därav så blir mina syskonbarn så viktiga och så speciella för mig.

Ne ni nu ska jag föröska få tiden att gå..

Hur jag mår?
Guud jag har inte kännt efter allt jag vet nu är att jag ska bli moster igen och att jag bara har mina tankar hos bella..

Kram på er alla..

Upddaterar senare..

'
I dag får vi nog veta vad denna mage innehåller :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas allt går bra! Förstår att du är nyfiken och nervös. När min syrra skulle få Vincent gick hon 22 dagar över tiden och vi alla gick som på nålar!! Ha en skön dag, och glöm inte berätta för oss andra nyfikna vad det blev! Kramar

2009-02-24 @ 12:31:24
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Oh va roligt! Hoppas allt går bra och grattis i förskott till er alla!

Är själv moster till en underbar 1-åring så jag förstår din kärlek. Det är en sak att ha egna barn och en helt annan när ens syskon får barn.



Hur mår du? Har du bestämt dig för hur du ska gå vidare?



kram

2009-02-24 @ 13:49:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0