Jag har blivit utmanad..

Och jag tänkte att de är vad jag ska ta mig för nu.. utmaningen kom från soulsister.. http://www.soulsistersdiary.blogspot.com/

4 av mina favorit-tv-program
Gränspoliser, Lost, dexter och du är vad du äter.
4 saker jag gjorde igår
Storstädade, var barnvakt åt oliver promenerade med ragge ett antal gånger och sen såg en skitbra film.

4 saker jag längtar till
Min målvikt, mitt bröllop, ett heltidsjobb och en lång semester med hjärtat.

4 favoritrestauranger
pappa Grappa, mitroupa, Athena och spicy hot :)

4 saker på min önskelista
Att hela min familj och alla mina vänner får må bra, hmm en resa till ett soligt ställe, körkortet och en bil haha.


Jag utmanar:

Min syster Lojje
Min syster Bella
Jenny Xv
Linda Xv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0