I morrn smäller de..

Jag ska ut och jogga.. de är sant faktiskt..
Jag måste ju ta tag i det där med joggningen så de passar mig fin fint att göra de i morgon.
Erika o jag sätter på oss svettiskläderna och kör.. ska se om jag kan få erika att ta lite roliga foton när jag springer.. och tro mig det händer sååå sällan att jag springer haha enbart när de är någon geting i närheten.. (HATAR GETINGAR).

hursomhelst i dag har jag jobbat det var skitkul, nu känne rman sig mera bekväm kommer ju vara lite enklare när man vet vad man ska göra och kan ta mera eget ansvar än att hela tiden fråga om uppgifter som ska göras, men de måste man ju för att få veta vad de är man ska göa när man inte har några sopp köpare eller andra besökare.

När jag kom hem höll jag på att dööö av hunger jag var så hungrig att det fanns inte..hade ju bara pillat i mig ett päron sen lunch och när man håller tiderna märker man av hungern på ett helt annat sett när man inte får i sig det i tid.
Så jag köpte ett grillat kycklingben och keso och mumsade i mig när jag kom hem med sallad.
Haha det låter som om jag bara äter kyckling men de har blivit så.
Kyckling crabstick och räkor jo just de lax åt jag en gång med ja.. annars är det som passerat min mage.

jag längtar tills morgon kaffet har min choklad shake hemma nu.. ohh chokolatte som jag så fint kallar de.. finns inget godare haha.. de slår allt socker och grädde kan jag lova..

I morrn ska jag även se om jag fortfarande har en dejt med Ella och Eskil.
O så måste jag ta tag i de här med datarummet.. jag vill mublera om.. (igen)
Haha..

Ne ni nu ska jag se en dans film och köra lite pilates övningar.. dock inte magövningen så krampen kommer.. men de blir lite si ups och lite bendödare haha

kram på er och hoppas ni har en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som kommer igång med joggning, måste jag med göra! Grämar mig varje gång, var riktigt duktig på att jogga en gång i tiden, det är det som är såå hemskt, hehe.



Jag äter i princip också bara kyckling, samt lite tonfisk, makrill och lax en gång med;)



Hoppas allt är bra!=)



Kramar

2009-02-04 @ 23:24:00
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag är pinsamt rädd för getingar... skönt med en till!!!

Jag glömmer inte att vi ska boka fika såklart :-) Ska bli mkt trevligt.

Lycka till på joggingen - heja heja!!!

kramis

2009-02-04 @ 23:52:39
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Ser fram emot lite joggingbilder :)

2009-02-05 @ 00:26:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0