Hemkommen..

Hej hopp..

Nu är jag hemkommen efter att ha jobbat min första dag på XV, de var jättekul.
Och jag hoppas på mycket mera ´saker att göra i morgon.. nu gick jag mest igenom allt jag kommer att göra..
Så man kommer nog in i det hela snart.
Jag träffade även Jenny och Linda där som var och tränade.. super goa och mysiga tjejer som soppar på :)
Det var riktigt kul att träffa er Live.. haha
I morgon jobbar jag igen börjar 16,00

Efter jobbet Kom hjärtat och hämtade mig..
Vi gick och åt, det blev kycklingsallad för mig och pizza till john, bio var inbokat men vi blev klara med maten 1 timme innan bio besöket så de blev att försöka klura ut vad vi skulle ha för tidsfördriv.. de blev BINGO haha.. vi gick in i bingo hallen och satte oss vid las vegas maskinerna.. john vann 200:-
Jag provade dock lyckan på bingo spel.. jag verkligen sög.. jag hängde inte alls med.. hon pratade sååå snabbt och alla tycktes få sina rader långt innan jag ens hann få 2 på samma rad.. men men de var lite kul.

Sen promenerade vi till Bion, MAMUT var filmen som stod på listan..
Den var OK inte för bra inet för dålig lite långdragen saknade de som jag anser ska finnas med i en film och jag tyckte att vissa mänskliga beslut inte togs.. men i alla fall..
den var OK.

Nu ska jag ta bort sminket krypa ner till sängs..
Och det slog mej just att jag måste svara på erikas sms som jag såg nu.. nackdelen med bio man hör inet när de ringer eller sms:ar.
I mrogon ska jag har Zelda och Ragge de kommer bli fart här hemma.. ännu roligare att gå ut med dem 2 galna men helt underbara hundarna.

I morgon blir det en ensam promenad eftersom Erika har skola.. men det ska nog funka bra de med..  funderar på att Vibba lite innan jag börjar i morgon.. eller sätta mig i massagen.. ser så skönt ut.

Men nu gott folk tackar jag för mig i dag.
Och återkommer i morgon med nya uppdateringar..
Blev inga roliga bilder så jag bjuder som i vanlig ordning numera på en egobild haha.

Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Va kul att allt gick bra! Har hört så skilda åsikter om MAMUT, men men, det är väl tur smaken är som baken...



ha en bra dag

2009-02-03 @ 05:29:34
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Kul att du hade det bra första dagen på jobbet. Kommer du att jobba varje dag, fast bara några timmar, eller vara ledig vissa dagar? Vad roligt att träffa andra bloggare live, det skulle jag också vilja göra. Har bara träffat Sara än så länge, men vill träffa er alla :) Kramar

2009-02-03 @ 06:24:43
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0