God Morgon mina fina läsare..

Tisdag i dag..

Jag sitter här med en kopp hallonkaffe och försöker att roa 2 galna hundar som springer omkring och slåss om min uppmärksamhet.
Ska snart ta ut dem och busa lite i brist på annat.

Fick ett sms om att mina kläder kommit nu från H&M så de ska jag ta och hämta ut försöker komma på vad de var jag beställde men det var nog bara lite nya träningskläder.. hittade inget i deras butik så jag kollade online vilket jag tycker är skönare- man hittar mera saker där tycker jag.
Iofs så kan jag ju inte använda mitt presentkort när jag köper därifrån men tränningskläder måste jag ju ha så jag får punga ut pengar istället.

Annars då?
Jo nu letar jag efter bra joggings skor.. kollar online så vet jag vilka jag vill ha och sen går jag ner till stadium och köper dem haha.. Varför undrarr ni?
För jag blir bara förrvirrad av att handla på stadium miljoner skor alla är "SSSÅÅÅ BRAAA" enligt säljarna som hjälper till ooch det slutar alltid med att jag är för förrvirad för att handla och kommer hem empty handed.
Så jag bestämmer mig via nätet provar dem och går hem.
Jag är såååå smart eller hur haha.

Nu ska jag ta och försöka länka mina fina bloggvänner, är så dålig på de.

Emma- jag kan inte kommentera på din sida jag vet inte vad de är för fel..

Hörres senare

kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte? Vad konstigt :S :/ Undra vad det är för fel då.. De kanske fixar sej.. hallonkaffe?:P de låter gott..

Kram

2009-02-03 @ 10:21:55
URL: http://mylife-emmaa.blogspot.com/
Postat av: Linda

Var beställer du dem ifrån? Lät jättegott ju :-)



kramis

2009-02-03 @ 12:36:49
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste börja med att säga, vilket otrolig resa du gjort! Du har gjort ett jättebra jobb och ser jättefin ut. :)

Sen undrar jag hur mycket det kostar? Och om man binder upp sig på en längre tid eller är det månad för månad?

Kämpa på! :)

2009-02-03 @ 14:12:34
Postat av: Anonym

Jäklar vad gott det lät med hallonkaffe, tänker på ditt blåbärskaffe som jag drack senast hos dig, asgott ju.

kram Ella

2009-02-03 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0