En dag som denna

Hej o hå..

Igen..
Somnade om en stund efter ragge rastningen och vaknade av en pipande tele..
Bror ville att jag skulle komma och sitta barnvakt åt Oliver.. Så klart att jag vill de.. Minsa syskonbarn är mina små hjärtan de finaste på denna jord.
Och all tid man får med dem är värdefulla :)
Så det är mina planer.. ragge och jag tar oss en promenad snart sen ska de busas med en vild liten kille..

Sitter nu med min andra halva choklad shake.. och dricker den som varm choklad gottit, inväntar om de kommer nån post.. vilket det förmodlingen kommer göra i form av räkningar haha.
Såg en annons om att Lekia har 50% i hela butiken i ingelsta funderar på att ta en promme dit och komma om man hittar lite presenter eftersom de är så många ungar som fyller år nu i dagarna veckorna..
Tur att man går på soppa.. annars hade man nog skaffat sig en bilring av alla tårtor som de bjuds på.

ne mina vänner nu ska jag förbereda ragge på att alla katter inte är lika små o söta som leija.. eftersom han i dag ska få busa med 2 st galna och STORA nakenkatter eller vad dem nu heter..
Som ser ut så här.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Läskigt! O så kallas min hund för kamphund ;)

2009-02-18 @ 10:59:48
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Den katten såg inte glad ut... tycker att mina är sötare, fast de hårar något förskräckligt. Ha kul med Oliver! Kram

2009-02-18 @ 12:40:45
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej Sara!

Hur går det med sopperiet?? Annorlunda mot första rundan?

Lekia ute vid Ingelsta? Lekhuset eller vilken är det? Skulle me behöva köpa lite presenter till en blivande 4 åring :-) Såg me på Maxi att dom hade rätt mycket leksaker med 70% (!) rabatt!Kram

2009-02-18 @ 14:25:34
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Anonym

Det var ju inre direkt någon smickrande bild av lucke... Hur fick du tag på den?! Kram

2009-02-18 @ 21:15:48
Postat av: sara

Jag taggade den från ditt fotoalbum..

Jag tycker den är rååå häftig..

2009-02-18 @ 21:27:33
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0