Uggs..

Hej på er denna underbara soliga fina och hyffsat shyssta Onsdag.

Jag är på Topp i dag haha eller inte..

Har gjort jordens fynd på skor ni anar inte..
Åkte till skopunkten var ute efter ett par softar skor sånna man kan ha till leggings eller capri eller vad som.. och ett par fin skor pumps typ.. (hatar pumps men..)

Och Rea galen som jag är gräver jag alltid i de lådor först.. vem vet man kan ju hitta fynd eller hur!!
Och tro mig de gjorde jag.. hittade ett par klockrena "pumpsliknande" svarta skor med stadigare grövre sula vilket gör att man slipper se ut som om man skitit ner sig, sen hittade jag ett par ballerina skor oxå superfina.
Kommer passa fint i vår/sommar.
Allt detta för 149:- (skopunkten har ju halva priset vid köp av 2 st).

I alla fall så åkte jag till COOP och skulle handla lite och kolla deras bygg avd på tapeter gick förbi en ställning med UGGS, för mig som är hundägare och vill ha nått varmt bekvämt och skönt på mig klockan 7 på morgonen eller 12 på natten är Uggs de bästa.. dem sålde ut dem för 40:- jag skojjar inte 40 spänn. från 299:-
Dem kan man ju ha ett tag nu och sen bra tills ena hösten så är de problemet löst.
Wiiie, (sen att jag kom hem och prova uggsen och dem inte ens fick på utan våld är ju en annan femma.)

I alla fall.. fynden slutar inte där..

Sen jag gick ner i vikt har en passion väkts för kläder jag shoppar alldeles för mycket men smart och bra..
I alla fall så är en favorit butik numera VILA.
Kommer ni i håg att jag visade er klänningen jag ville ha så gärna den svartrutiga.. hursomhelst.
Här i stan har dem en VILA outlet som jag går in i varje gång flera gånger om när jag är på stan... då ser jag att klänningen som jag älskar finns där.. till nedsatt priss från 499:- till 199:-
Jag höll på att döööö blev så glad sprang fram och bara letade fram min strl.. Men ikke sluuuut.
Men de som är bra är att det kommer flera så i dag ska jag ner och titta om dem kommit in igen.. skaaa ha den.

I alla fall de var lite av fynd saras bravader..

Nu ska jag fortsätta klunka kaffe, sen ska jag städa i ordning lite och hoppas på att mamma o Bella kanske vill ha med sin snart 30 åriga dotter på stan oxå (bella som hela tiden använder min ålder som om de vore nått fult haha)
Sen ska jag träna bort lite fläsk på XtraVaganza..
Gud jag är så glad att jag hade mötet med Anette, de verkligen fick upp mig igen.. hon är bäst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ah ja skiulle kunna tänka mej den blå.

Hahah nee, jag mena inte att din ålder e ful. Men att en 19 åring står å gör grimarser åt oss vuxna kvinnor

2009-04-01 @ 09:14:45
Postat av: Jenny

Åh vikken fin klänning! Hoppas dom får in den i din strl! Håller tummarna :-)) Du kämpar på som vanligt, faan så duktig du e! Kram

2009-04-01 @ 09:15:35
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Linda

Ska börja kalla dig för Fynd-Sara ;-)



kram

2009-04-01 @ 17:28:13
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilka fynd!! Grattis :) Måste hålla hårt i plånboken denna månaden, så jag går förbi alla affärer utan att kolla... Hoppas du får på dig dina nya UGGS sen.



ha det gött

kramar

2009-04-03 @ 05:39:11
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0