Sängläge med hink på sidan.

Hej på er denna ikke så underbara söndag.

Varför då?

Jo i går kväll mitt i allt kvälls mys började jag känna mig hängig trött skallevärk frossig ja ni vet..
Somnade och vaknade på morgon och mådde TOK illa.. tänkte att jag säkert ätit nått konstigt.. men när kaffe shaken inte gick ner och illa måendet ökade var de bekräftat jag är magsjuk..
Bara några sekunder efter att jag insett att jag förmodlingen åkt på nått skit blev det RUSA till toan.. hulkade  och hulkade.. fy fan.
Lqa mig i sängen mådde bättre i kanske 10 min sen var de på G igen.
Hjärtat kom in med hink o vatten öppnade fönstrena och stoppade om mig.

Jag somnade efter att ha kräkts ett par gånger.
Tills de var dags igen.

Vid 13,00 tiden när mitt kräkande lagt sig lite kom John in och mådde skit dåligt.. han somnade brevid mig och sen var de hans tur..
Så vi har legat däckade med hinkar vid sidan av sängen ingen ork eller kraft alls.

Nu känner jag bara en matthet som heter duga och ett svagare illa mående.
Magen värker inte lika mycket och lederna känns softare.

Jag passade på att ta ett bloss ute och möts av min granne som såg ut som 7 svåra år.. "håll dig borta var det första hon sa" innan jag hann varna henne..
Ahh ja o john är tydligen inte den enda med maginfluensan--
Det visade sig att huset vid täppan tydligen har ett magvirus som spridit sig..

Hoppas att jag klarar av att sova och att jag inte kräks mera..


Nu ska jag lägga mig i sängen igen ska ta en dusch först bara..

kram kram.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Din stackare. Krya på dig/er.

KRAM

2009-04-06 @ 07:09:20
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Stackars er!! Hoppas ni mår bättre snart! Kramar

2009-04-06 @ 12:39:43
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0