Så underbart väder

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA..

Fatta vilket väder, ragge och jag tog en lång promenad i morse och myste i solskenet.. musik i öronen kan de bli bättre?

Är i alla fall grymt trött i dag verkligen skit seg i kroppen haha..
Antar att det är alla påskmat som ligger och jäser usch känner mig som en ballong, men de får man känna sig en dag som denna.. ja menar påsken håller bara ett par dagar sen är man fit for fight igen så klart.

I dag är det lite ovetande vad som sker.
mamma och Pappa har påskmiddag (tror jag) En av Johns bästa vänner fyller 30 och hon ska ha fest.. ochjag jag är mer eller mindre splittrad vad jag ska göra.
Jag vill ju vara med mina fina underbara syskonbarn och syskon och familj..

Ja ja det återstår att se.
Nu ska jag snart koka mig en kopp kaffe och njuat i solen, sen ska jag gå och handla lite fräsch sallad och mumsa på en god räksallad i solen.

Hoppas ni alla får en underbar dag ät inte för mycket bara haha :)

Kramar i massor till er.



Måste ju bara visa sötaste Oliver.. När jagvar barnvakt så blev det så klart pannkaks bak och Bus i badet..
Självklart vill ju faster göra cool frilla.. visst är han söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0