Mitt kylskåp

hej på er i solen, jag har tagit dagens andra promenad..

Sen har jag fixat micklat med min motivationsbild haha..
Jag har fixat de på kylskåpet, en vecko agenda typ.. samt min bikini bild.
Jag har oxå bestämmt mig för vad jag ska lägga energin på nu KÖRKORT..

"Den som inte ger upp har inte förlorat"
Jag ger fan inte upp jag ska ta mig fan ha den där förbannade jäkla bikinin i sommar jag SKA nå mitt mål, jag ska fan fixa detta.. de finns inga alternativ!!!

Nu ska jag fortsätta klippa och klistra sen ta en dusch sen ska jag invänta john som borde komma hem snart från Jobbet.
Jag hoppas på att vi hinner mysa lite i solen innan de är dags för 30-års fest.
jag ska inte med..
Känner mig fan inte på G.
Mamma är så rolig.. i bland kan jag bli så förbannad på att hon vet pricis hur jag är.. hon vet exakt mina brister haha..
Usch ja..

Gott folk ha en fin dag

Mängder med kramar..


Inhandlade massa färska kryddor. Basilika, timjan, citronmeliss och hmm fan vad den sista nu då..

Läckkkkerrrtt


Min kylskåpsmagnet som jag älskar, om jag inte minns fel fick jag den förr förra året av Ella o Cilla i födelsedags present..


och en pose av mig denna påsk. ser ni mina slingor..??? Inte??
ne de kan ju bero på jag inte orkade fullfölja dem.. (timmarna senare låg jag i maginfluesa så de kanm ju ha vatt orsaken till att jag inte ens orkade slänga i mera blek..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe... Lägesrapport kommer beroende på hur det går :-) Vi ska påskmysa ikväll iaf så mycket kan jag säga!!

Jag soppar på förutom nu i påsk ;-)



Ha det toppen i helgen.



kram kram

2009-04-11 @ 14:17:28
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Bra med motivationsbild! Smart att sätta den på kylskåpet!



Ha en superduper fin dag

kram

2009-04-11 @ 14:55:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Kicki

Hej, har glömt av, går du på helfart, halvfart eller vad nuförtiden?

2009-04-11 @ 16:12:54
URL: http://www.minavardagsbestyr.blogspot.com
Postat av: Lena

Snygg bild och smart kalender som du kan pricka av. En sak som jag skall göra sen när jag är klar med nästa helfart och går på halvfart/jämnvikt igen, är att köpa ett paket guldstjärnor. Varje dag som jag har skött mig och ätit rätt skall jag sätta en guldstjärna på kalendern jag har hängande i hallen. Det blir motiverande att få så många stjärnor man bara kan få. Nu är det ingen idé, bara 12 dagar kvar tills jag kör igång igen.

Påskkramar

2009-04-11 @ 18:12:03
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0