Mår bättre..

Hoho

Äntligen börjar kroppen återställa sig... igen..
Jag måste samlat på mig 10 års förskylningar på ett halvår nu.

Förhoppningsviss så är jag klar med dessa jävla baskelusker och får njuta av sommaren fri från sjukdom haha.

Längtar tills man kan börja träna och motionera igen utan att känna sig svimm färdig av feberyra.
Jag har verkligen haft såna fina grannar och vänner som tagit hand om mig och Ragge dessa dagar då jag legat däckad..
Så tack Luiza och min fina svägerska och grannar för ni rastat ragge inhandlat febernedsättande och strepsil och värktabletter..

Var ute på en promis nu på kvällen och jag kände att jag börjar få mera ork i kroppen.. i morse när jag vaknade så var soffan dyng sur av febersvett och jag hade bara 37,4 som saktas avtog under dagen så jäkla skönt att vara feberfri ni anar inte..
Jag hatar feber haha.

I morgon är det fredag lovely  att det är sisat dagen hjärtat jobbar dubbelpass som han gjort hela denna vecka jag har knappt sett han på hela veckan men på söndag blir det mys och kalas för samuel (johns systerson)

Usch ja ne jag är sååå trött.

Har vatt en skön eftermiddag kväll med en massa ork i kroppen.
I morgon ska jag ge mig ut på en lite längre prommis för att mjuka upp lite..
och nästa vecka blir det friskis kort som ska inhandlas..
5 veckor kvar innan bikinin kommer ca 10-15 veckor kvar till badsäsong.. fatta tiden går.. så lite tid att hinna fixa figuren.. men nog fan kommer de att gå.
Första målet är att gå ner de jag gått upp.
Eller få byxorna att kännas perfekta..
Haha.

Hoppas ni nujutit av den underbara värme vi haft (som jag iaktagit från fönstret).

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du håller dig frisk nu! Själv har jag klarat mig sen nyårshelgen, peppar, peppar. Njut i helgen! Kram

2009-04-24 @ 12:31:19
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Va skönt att du börjar återfå dina krafter!

KRAM

2009-04-24 @ 17:18:30
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0