Dag 3 tvättdag

Hej och Hå..

Vilken trisst mulen dag vi har i dag.

Jagh ar tvättstugan sen ska jag ha fisen hela dahen och natten för lollo ska jobba.. Planerna för dagen med fis vet jag inte ännu.. kanske mata ankorna om vädret tillåter.

Snart ska jag ge mig i väg till läkaren och få domen.. var och tog prover i går och nytt EKG, de hade blivit bättre rytm på hjärtat så de var skönt jag hoppas att proverna är bra oxå..
Dem skulle skickas till labb i går och jag hatar att vänta på svar.

Men samtidigt skönt att få en check så allt är bra i kroppen.

Sopperiet då, jo det är dag 3 nu i går var jags å hungrig och frusen att jag höll på att kollidera med mig sj haha.
Men de är kul att kryssa för varje dag då man lyckats detoxa kroppen.
Jag vet inte hur länge jag kör denna gång..
Jag har ju satt upp ett 6 veckors schema där jag ska vara hyffsat i form innan bikinin kommer.. och man kommer ju inte i form utav enbart soppor.. de är ju bra kost och träning oxå.
Och träningen ska ju inte vara för intensiv om man nu äter sopper..

Thean skrev nått så bra att man ska gå igenom med sig sj och kolla varför de blev som de blev att kläderna blev tighta..
Mitt problem är att jag vet varför men kan inte riktigt hålla mig i från godsakerna.. jag har dålig karaktär i sånna lägen.

Jag hoppas Xtravaganza kör i gång med stavgången snart..
Eftersom de är vår i luften underbart att vara ute vill man lägga sin träning utomhus.

I går blev det en långis med syster yster de var skönt att röra på fettet lite faktiskt haha.

Oj tiden sp´ringer visst i väg nu ser jag..
Måste ner och slänga i en ny mask sen blir det att ta en durre och sen läkare sen hämta fis sen ha lite bus med sötaste ungen..

Kram på er..

OJ SOLEN TITTADE FRAM NU..

UNDERBART.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Ha en trevlig dag med fisen :)



kram

2009-04-15 @ 16:02:20
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anette

Hej!

Är ganska säker på att XV har stavgrupper igång redan, kolla får du se :)

2009-04-15 @ 16:41:02
Postat av: Lena

Hur mycket har du gått upp sedan du slutade din långa helfartsperiod? Är det så illa som du tror? Själv har jag ju inte lyckats gå ner många hekton på halvfarten, vet också vad jag gör för fel. Men att lyssna på sig själv är inte lätt...



Lycka till, snart börjar jag med, då blir det andra bullar!!



Kram

2009-04-15 @ 21:24:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0