Seg och trött.

Go kväll på er!
Känner mig riktigt seg nu, känner av en liten huvudvärk tur de att man snart ska sova.
Min mobil funkar fortfarande inte vilket är riktigt trisst då jag ville visa er min vibb sida :)

I stället för de den bilden så passar jag på att visa er mina nya fina tavlor som jag beställde på hjärtat och mig.
Jag förstorade  2 färgfoton till svartvia och köpte ekramar till dem.
Blev superfint.
Vet dock inte ännu vart jag ska ha dem så de blev lite provisoriskt i hallen och köket, jag inspirerades av bror och hans tjejs foton dem var så fina.




Kommentarer
Postat av: Thean

Hejsan! Såg att du ska gå ner lika mycket som jag, eller lite mindre. 45 kg ska jag tampas med :-) Lycka till! Kram!

2008-09-29 @ 23:09:21
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0