Så nu har man testat på vibb och andra maskiner.

Då var man hemkommen efter ett besök på Xv:viktcenter, gick igenom maskinerna och vibbarna, vill bara sätta fart nu med vibbningen.

Måste säga det att man verklign piggas upp av atmosfären där inne, de är så ljust och fräsch man trivs i lokalen och det är ju alltid bra när man som jag planerat att göra många besök där.

Sara köpte ett Vibbkort hon med, och syster ska inhandla ett i morgon skitkul att vara flera i sin träning så man pusha stötta och hjälpa i gång varandra när de kan kännas lite svårt att komma i gång.

Sara fotade även mig på en av vibbarna men tyvärr så la jag vattenflaskan i min väska så mobilen fick ett bad sånu funkar den inte som den ska!

men bild kommer!!

Fick en present av hjärtat i dag, en ny mp3 spelare eftersom min gamla är sönder så nu sak jag ladda upp idealviktsträninings skivan så jag kan ha den när jag softar.
Sen blir det väll en hel del pump musik då man är ute och vandrar.

så skönt att dag 3 snart har passerat 4 dagar till och det är en vecka jag känner mig mera motiverad för varje dag som går så jag hoppas att det håller i sig.
Jag bara längtar efter den dagen man börjar se resultat!


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu ska det vibbas...=)

2008-09-29 @ 19:55:33
URL: http://www.snoby81.blogspot.com/
Postat av: oxå xv

Går i Göteborg, hade gått ner 4,8 kg varav 3,7 i rent fett på 10 dar. Ganska otroligt när man tänker på det...

2008-09-29 @ 21:47:16
Postat av: Sara

men vad kul grattis.. Går du oxå på helfart då alltså?

Hur har de funkat med sopprona för din del?

2008-09-29 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0