Ny dag i dag med vanilj shake o kaffe.


Godmorgon!

I går somnade jag väldigt tidigt närmare bestämt kl 21,30, hade dock ett par kiss spring under natten haha.

I morse vaknade jag fräsch och jävligt stolt över att ha klarat dag 1.
Shakade en vanilj och satte på en kopp kaffe hällde i shake i kaffet så de blev som en smaksatt kaffe, resten får jag dricka upp.

I dag ska jag och hjärtat ta en lång promenad i det vackra vårvädret, ska bli skönt att rensa skallen lite fter allt som hänt de senaste dagarna.

EFTERLYSNING:

Är du med i xtravaganza och gått ner i vikt och vill dela med dig av tips eller bara berätta hur de har gått för dig så är jag verkligen sugen på att höra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0