Måndags morgon.

Vilken dag att vakna till soln lyser som aldrig förr trevligt.
Dricker mitt morgon kaffe med ett inslag av en shake, ska förbereda mig inför dagens promenad de kommer bli strömmen runt i dag igen så underbart skönt att promenera där rekomenderas till alla Norrköpingsbor.

I dag har jag en lång to do lista, jag ska ju ner till  Xv:centret och lära mig maskinerna, i dag sak det vibbas.

Vaknade av jordens kramp i vaden i natt, väckte min kära sambo "hjälp"
 jag har kramp han började rycka i mitt ben, helt fel och krampen gjorde förbannat ont.. sen lyckades han sätta foten i ett läge som fick krampen att försvinna!!
Usch de gjorde så jädrans ont och john var lite irriterad över att jag väckte honom för lite kramp o min fråga är då har aldrig karln haft kramp??.

Men nu ska jag styra med allt som styras ska.

kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Oxå xv

Hej, har just hittat din blogg, startade själv med xv förra lördagen, är alltså på dag 10 idag och skall till första vägningen i kväll...

2008-09-29 @ 12:23:59
Postat av: Sara

Ah vad kul.. du måste säga till hur det har gått för dig pch hur mycket du rasat :).

Vilket viktcentar hör du till då?

2008-09-29 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0