Ett sista nattebloss

Burr.. kom just in efter att ha spenderat lite mer än en timme ute med Sara, tiden går visst fort när man har roligt.
Kl 9e i morgon bitti blir det viibb!
Ska slappa lite i massage stolen med njuat en stund och fira min 5e dag med XtraVaganza som i vanlig ordning så

Jag ska varken väga eller mäta mig föränn vecka 2, men nu kanske jag tar en vägning dag 10 bara för att kolla hur detta har gått efter att ha läst lite bloggar om att de flesta gjort en check just dag 10 får se om jag håller ut 4 extra dagar.

Just det ska lägga in mina mått o så oxå mend et får bli i morgon för nu ska jag fixa mig inför natten kram på er!
 Choklad shaken är mumma..!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!

Har präcis hittat din blogg. Det är skönt att veta att man inte är ensam om att kämpa.

Är på dag 24 på XV. Det är tuft, men när jag läser hur andra kan tänker jag "kan hon kan jag"

Skal vägas på måndag på XV. Min start vikt var 100,2kg, altså behöver jag bara att gå ned 35kg. Har bestämt att det är sista gången att jag skal göra en sådan resa. Kämpa på!

MVH Christina

2008-10-16 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0