En valross i victoria secret underkläder

Haha så är det verkligen jag kände mig när hjärtat fotade mig i de alldeles för små underkläderna!
jag såg verkligen inte klok ut i de, när man föreställer sig i huvudet en kvinna bäradnes underkläder från victoria secret ser man något sexigt elegant men JAG var så långt bort från de som man kan komma.. Men snar så om ett par månader kommer de vara superläckert på min kropp de är en sak som är sann.

Meningen med att fota mig i dem kläderna var för att se i bilder min resa i viktnedgångens värld ska bli sjukt kul att se hur dem sitter om en månad och kanske då får ni se före och efter :)

När min sambo var i LA för ett par veckor sedan köpte han hem en massa snygga kläder samt unedrkläder till mig varav en snygg pyjamas byxa.. dem kan ja inte ens dra upp på låren kanske ska jag fota mig i kampen om att dra upp dem för att sedan låta er gissa när jag får på mig dem och vinnaren vinner nått kul.
Mmmm de vore en ide´ att blotta sig själv här på bloggen haha.

Ne ni nu ska jag ta och styra upp här hemma ta en kaffe sen ska jag dra på mig lite sköna träningskläder för att gå o vibba.

Glöm nu inte att kolla in bloggen i kväll där kommer ni se valrossen soon to be a babe sara vibba haha :)

Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0