Solsken.

Finns de nått bättre än att vakan till en dag som denna?
haha de finns säkert massa men fan så skönt det är.

Nu sitter jag och dricker min kaffe drink, känner mig inte så bra i skallen tandvärken är på sin max nivå hatar tandvärk, 2 dagar kvar sen sak herr tandläkare få dra bort min visdomstand bye bye med nöje.

Jag vet att många har sin väg dag just på dag 10 jag är liiiite sugen på att väga mig faktiskt men samtidigt så är jag inte det.
Jag tänker nog be en vän eller nån på xv väga mig och sen säga till när jag är 2 siffrig hmm känns som om jag repeterar något jag redan skrivit haha.

I dag måste jag verkligen städa, så jag tänkte passa på att ta en långis till ÖB inhandla

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är så duktig är imponerad av dig, jag och Eskil har varit på långpromenad i skogen idag och gått vilse så det blev en något längre promenad än väntat. Vi får försöka ses och promenera ihop någon dag :)

2008-10-06 @ 15:23:47
Postat av: Sara

hejsan. tack så mycket. detsamma! :) hur känns det så här långt?! jag har 5 veckor med påsar kvar! hur länge har du tänkt att hålla på med påsarna?

2008-10-06 @ 18:56:24
URL: http://xtrasara.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0