SnöYra

Go kväller på er!

Snacka om en seg dag känns som om jag bara gått omkring och frysit hela dagen haha.

Men men har man en hund som måste rastas (och som numera förbjuds på gården) så har man.. men jag kan säga att det är verkligen inte roligt att vara ute i snöblasket.

Känner mig i alla fall frisk nu så i morgon blir det en långis promenad känner att det kan vara skönt så vi får väll hoppas att det inte blir någe mera regn/snö skit som faller.

måste verkligen ha en vinterjacka jag har verkligen ingen försökte att låna till mig systers extra jacka mnd et gick inget vidare.. kanske ska man vara lika dan tillbaka när hon vill låna nått.. mm ska nog neka henne nästa gång hon behöver låna något :)

I alla fall.
Jag ska ta och avsluta denna sego dag med att gå o lägga mig, ragge är rastad jag är frusen och alla mina soppor för dagen är uppätna.
Jag orkar verkligen inte hålla mig uppe längre haha.

Just det ja ska ha krydd party den 14/11 så är ni hemma då och bor i Norrköping så är ni varmt välkommna haha :)

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det handlar itne om att jag inte vill låna ut. Jag vill inte att du röker i min jacka. Det är la inte så svårt o förstå eftersom att jag tycker det luktar apa. Plus att varje gång du lånat något hittills o jag bett dig inte röka i det så har du gjort det ändå.

2008-10-31 @ 09:27:40
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Jag har barn som måste rastas haha.

2008-10-31 @ 13:43:35
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0