Smörgåstårta,cupcakes, tårta chokladbollar mm mm..

Hej på er, denna underbara Söndag.
Vilken dag jag haft i dag.. snacka om att mumsa gott gott.... haha ne ni inte med munnen utan med ögonen.
Jag hade min kaffeshake och satt där som ett snällt litet barn och kollade med de andra mumsade i sig en massa gott gott.

Avundsjuk?
Inte de minsta!
Frestad?
Njea skulle väll ha varit lite gott med en bit smörgåst tårta, men ni annar inte vilken underbar känsla de är att faktiskt tacka nej, de är då man tackar jag till en bättre hälsa ett bättre liv (och en snyggare kropp så klart).

Hade jätte trevligt i dag, familjen var samlad förutom bella som är sjuk.. min lilla syster yster tänker på dig gumman :).

Lyckades fota en hel del på alla de glada camilla firande gästerna och som i vanlig ordning var de full rulle på allt o alla.
Jag var helt slut när jag kom hem, men ändå lyckades jag göra en massa lunchlåder till hjärtat i form av fläskfile teryaki, fläskfile tikken masala.. känns skumt att laga mat utan att smaka av.
Men denna diet gör man inte för alltid och när man är klar kanske man har lärt sig att det gamla beteendet är ett beteende som dödar kroppen långsamt, och kan njuta och unna sig i lagom mängder.
Ska redan nu kolla in en massa bra rolig nyttiga mat recept då jag verkligen älskar att laga mat.

ne ni nu ska ni få se hur duktig jag var i dag och avstod dessa läckerheter min bror och svägerska är skiiit grymma på allt som har med bak och med mat att göra så ni ska förstå att de krävs en kvinna med stålvilja för att avstå



Det här är bara lite av urvalet..


Pappa och min kära syster och fisen mumsar gott gott..


Min kära mormor har beslutsångest (Sånt slipper man)


Mamma och Ragge försöker se sofistikerade ut medans Camillas pappa tar en stooor tugga av tårtan.


Haha Hjärtat, man kan ta en liten tugga..


Ragge och jag var de enda som fick nöja oss med vatten.


De finaste ungarna ever..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Himla starkt av dig att stå emot alla de där frestelserna! Jag jobbar på på egen hand och det går rätt bra faktiskt.

Kram!

2008-10-13 @ 09:07:42
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0