Oj då klockan är visst bara 09,00

Vaknade med ett ryck, troce klockan nästan var 10.00 missat totalt att man ska ställa om klockan men som tur är så har ju datan en hjärna och ställer om klockan så när jag satte mig insåg jag att klockan faktiskt bara är 9e skööönt.

har lite små ont i halsen i dag, usch.. men de går säkert över peppar peppar..

Ska ner till Hälsomässan igen i dag vid 12,00 hoppas att det är en massa frågvisa människor där!
Just det ja Xtravaganza har ju seminarie för dem som är intresserade att komma och lyssna!

Regnet öser ner vad härligt NOT!!
I dag kommer fisen hem som har spenderat helgen hos mormor o morfar (mamma o pappa) eftersom syrran (mamma) är på lite mini semester välförtjännt.

Ne ni nu ska jag faktiskt försöka mig på att sortera lite papper inför lite kommande jobb som jag just tagit upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0